Koleksi Fridge Magnet dari Medan Indonesia dan Pulau Tioman

Assalamualaikum.. ohoiiii... hari nie Sabtu.. hehe.. seronok jer bila hari Sabtu kan.. Hari yang paling Fiza nantikan untuk berehat sehabis habisan.. Jom cuci-cuci mata jenguk FM yang Fiza kumpul untuk bulan Mac dan April.. sejak kebelakangan nie dah makin kurang Fiza dapat.. pada sesiapa yang sudi menderma FM.. pm la Fiza..  Koleksi kali nie dari Medan jer member bagi.. yang lain semua beli sendiri untuk tambah koleksi.

Hanis (member opis)..
 dia nie mmg rajin berjalan dan mesti tak lupa nak beri FM kan kawan2 dia....

roti sandwish

chef

Tioman FM.. 

Bear berkebun..

Kitty dan butterfly

sushi... tak ly makan tau.. nanti ada yang masuk hospital.. 

Itu jer.. Fiza merancang nak ke CM.. katenye kat sana banyak FM.. nak kene set masa ke sana.. Bagi mereka yang nak jual FM pun boleh pm Fiza.. FM tu mestilah lain daripada yang lain.. sebab nak tambah koleksi lagi nie... tapi jgn la mahal sangat.. ada yang sampai beratus ringgit.. tak mampu Fiza.. takat RM 10 - 20 tu okey bagi Fiza.. 
Okey yer.. Selamat Berhujung Minggu semua...>_<

Post a comment

17 Comments

  1. selamat berhujung minggu fiza...^_^

    ReplyDelete
  2. oh fiza minat kumpul fm ye. bagus jugak ni. kak uni pulak kumpul yang kawan2 bg je. setiap kali tgk fm, teringat kat org yang bagi. :)

    ReplyDelete
  3. waahh !!! FM smua comel2 !!! SUSHIII tuu.. cmm real ! hohoho

    ReplyDelete
  4. Comel2 FM tu Fiza, zumal pun kumpul gak habis peti sejuk jadi sasaran :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. fiza tak letak kt peti ais.. letak kt board khas..

      Delete
  5. comelnya koleksi kak fiza,jeles saya,hehe. happy weekend ye :D

    ReplyDelete
  6. saya pun suka jgk kumpul mengumpul ni sis...hihihhiih:DD

    ReplyDelete
  7. comelnya...salam sabtu Fiza..

    ReplyDelete
  8. Comelnya semua fridge magnets tu.

    ReplyDelete
  9. kak fiza memang peninat fm ae..hehe
    miza suka yang semua!hahaa..comel..
    makin bnyak la koleksi lagi lps ni..hehee

    ReplyDelete