W.W ~ Hak Bermain Hak Kami

Assalamualaikum..
 terima kasih pada korang yang doakan kesihatan Fiza, 
serius memang demam tapi still datang kerja hari nie.. 
nak buat macam mana kan... layan nie...
Iklan Milo 
gheeeeee......

Post a comment

23 Comments

  1. Adoi! Kenapa lempang betul-betul? Hahahahaaa

    ReplyDelete
  2. Hihi kalau emak jawab hak memasak engko kena belajar hahah

    ReplyDelete
  3. kena lempang dah sebijik hahahaha

    ReplyDelete
  4. Deman jgn bising kat mak.. duk diam2.

    ReplyDelete
  5. Semoga cepat sembuh yer fiza.. =D

    ReplyDelete
  6. hehehe... takutnyaa cakap mcm tu.kang pipi gebu (yeke) ni dapat lempang.lols.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. hai..demam sekarnag musim anak demam berbalik2 sahaja. moga admin cepat smbuh dna ceria selalu

    ReplyDelete
  9. hheheek..kelakar face baby tu..dengan giginya sekali

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah harap fiza kembali sihat..

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum fiza, hehe comel je! singgah menabung libresse sini~~~

    ReplyDelete
  12. mama baik hati anak buat salah dia akan pujuk balik kan

    ReplyDelete
  13. Get well soonn.. comel nya bby tuuu. . =D

    ReplyDelete
  14. Alahai comei nyer senyum dengan gigi sebatang nyer..! :D

    ReplyDelete
  15. hope cepat sembuh kak. beznye klo layan milo saat ni

    ReplyDelete
  16. hihihihih..ending di terus nangis dan pengsan.....ambik kau kena lempang..hihihih

    ReplyDelete
  17. hahaha naik geram pulak budak comel tu sengih haha

    ReplyDelete
  18. hahaaa,
    comeii ngat aihhh,ngeeeee :ppp

    ReplyDelete
  19. Assalammualaikum...

    wahh.. kena lempang.. kesian kan. Budak2 lak katakan..

    mselim3

    ReplyDelete