Semua Allah Punya

Assalamualaikum dan Salam Jumaat.. 
Seharian Fiza tak jenguk blog semalam.. korang semua sihat ke? Fiza doakan semuanya berada dalam keadaan sejahtera dan bahagia selalu.. Amin..
jadi
google image
Peringatan ini untuk diri Fiza dan juga untuk kita saling ingat-mengingati.. 
semoga kita beroleh keberkatan dan kerahmatan di hari Jumaat yang mulia ini dan juga hari-hari seterusnya...
Amin..



Post a comment

13 Comments

  1. Betul, hidup dekat dunia ni jangan sombong nanti Allah tarik balik nikmat kita. Tak rugi pun jadi mesra alam kann ^^
    Salam jumaat :D

    ReplyDelete
  2. to Him we all will return :)

    ReplyDelete
  3. terima kasih di atas peringatan ini fiza.. betul tu, semuanya Allah yang punya..

    ReplyDelete
  4. salam jumaat fiza, ye betul tu semua Allah yang punya...

    ReplyDelete
  5. Ya kita tak punya apa-apa. Semuanya milik DIA. Thanks for the reminder. =)

    ReplyDelete
  6. betul tu fiza..nak sombong buat apa kalau itu semua adalah pinjaman...

    ReplyDelete
  7. Assalammualaikum..

    terima kasih atas ingatan nie.. memang benar mengapa kita sombong.. semua ini Allah yang punya kita hanya mengusahakan saja.

    mselim3

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum... Alhamdulillah.. Sihat... Terima kasih atas perkongsian ini..


    Nasuha isi tabung nuffnanf ya.. : Libresse & YesToRio

    ReplyDelete
  9. amin..semuanya milik Allah..:DD

    ReplyDelete
  10. Moga kita ingat mengingat satu sama lain :)

    ReplyDelete
  11. Zara doakan kesihatan yg bpnjgn buat fiza dan suami tcintaa.. amin ya raball amin =D

    ReplyDelete
  12. betul, hidup jgn lah nak menyombong kan kak fiza kan? hiks

    ReplyDelete