Find us on Facebook

AEON Goal Bonanza, jangan lepaskan peluang bertemu Lagenda Bolasepak England Robbie Fowler

Assalamualaikum. Siapa tak teruja nak tonton FIFA World Cup 2022 atau Piala Dunia yang berkunjung 4 tahun sekali je. Negara Francis telah menjadi juara Piala Dunia pada tahun 2018 dengan menewaskan Negara Croatia 4-2. Tahun ini kita tak tahu la negara mana yang akan jadi juara. Kalau nak cerita pasal bola nie Fiza memang tahu jugaklah. Untuk bola sepak EPL, club favorite Fiza adalah Manchester City dan sudah pastilah Fiza penyokong pasukan England. 

AEON Goal Bonanza, jangan lepaskan peluang bertemu Lagenda Bolasepak England Robbie Fowler | Sekarang ini Pasukan England ada bintang bola sepak seperti Phil Foden, Harry Kane, Bukayo Saka, Raheem Sterling dan ramai lagi. Untuk bintang lagenda pula ada Robbie Fowler. Beliau merupakan Lagenda Bolasepak England dan AEON dengan bangganya membawa bintang lagenda ini untuk sama-sama menghangatkan demam bola sepak sempena AEON Goal Bonanza.

Kehangatan demam Piala Dunia sudah mula terasa di AEON!

Bermula 15hb hingga 25hb ini pelbagai aktiviti akan diadakan di AEON Goal Bonanza untuk korang berpeluang memenangi barangan merchandise Piala Dunia yang eksklusif. Terdapat banyak pilihan barangan pasukan kegemaran korang. Memang meriahlah sambutan Piala Dunia korang kali ini, penuh ceria dan bergaya.




Meet the Legend!!

Ada yang lebih menarik lagi! Jika korang nak menyaksikan perlawanan pertama bola sepak antara England dan Iran, jangan lepaskan peluang untuk menyaksikan perlawanan ini bersama Lagenda Bolasepak England, Robbie Fowler di AEON Mall Tebrau City, Johor pada 21hb Nov ini. Ingat tau!!

Jika terlepas, ada lagi, Robbie Fowler akan hadir ke AEON MALL Ipoh Klebang pada 20hb Nov dan AEON MALL Shah Alam pada 22hb Nov untuk sesi ramah mesra bersama penyokong dan peminat.


Jadi korang jangan lepaskan peluang keemasan ini untuk menonton perlawanan antara England dan Iran secara live bersama lagenda tersebut.

Jom ke AEON Goal Bonanza. Korang juga berpeluang memenangi Pass VIP Robbie Fowler dengan pembelian RM580 (bukan ahli AEON) dan RM480 (AEON members/AmBank Credit Card). 

Fiza pun nak husband ke AEON Mall, nak cari jersey original dan merchandise Piala Dunia kat situ. Jumpa di sana yer.

Post a Comment

7 Comments

  1. Menariknya sbb boleh jumpa Robbie Fowler!!

    ReplyDelete
  2. best dapat jumpa pemain lagenda yg popular

    ReplyDelete
  3. Best ooo.. Dah bgaitau suami. Kitaorng p aeon terdekat

    ReplyDelete
  4. Menarik bagi mereka yang kaki bola. Cikmimi x pandai sangat nak ambik tshu hal bola. 😅

    ReplyDelete
  5. Peminat bola sepak ni mesti suka kalau dapat join ni.

    ReplyDelete
  6. aeon pn support football.. Bgusnya

    ReplyDelete