Hilangkan lingkaran gelap "mata panda" dengan Garnier Vitamin C Ampoule Serum

Assalamualaikum. Lama tak review produk kan. Stop dulu pasal staycation. Cuti-cuti juga, kesihatan kulit wajah pun nak kena jaga. Tambahan pula sejak anak-anak dah mula ke sekolah, rutin hidup memang berubah 360 darjah. Tidur lambat kemudian kena bangun awal pagi untuk siapkan bekalan makanan untuk anak-anak.


Hilangkan lingkaran gelap "mata panda" dengan Garnier Vitamin C Ampoule Serum | Tahu tak akibatnya sekarang, lingkaran gelap bawah mata orang panggil "mata panda" makin kelihatan. Cepat-cepat Fiza dapatkan Garnier Vitamin C Ampoule Serum. Nak tengok hasilnya, jom baca review Garnier Vitamin C Ampoule Serum



Ternyata ia bantu mengurangkan dan mencerahkan lingkaran gelap dalam masa kurang daripada seminggu.

Bukan itu sahaja, ampoule dengan kandungan 3% Vitamin C + Niacinamide bukan sahaja untuk mengurangkan "mata panda" tetapi tetapi ia juga bantu menyelesaikan masalah kulit seperti pigmentasi dan tompok berubah warna.




Teskturnya ringan dan cepat serap memang best. Paling penting tiada kesan lekit, selesa je selepas sapuan. Sesuai untuk semua jenis kulit dan halal.


Korang pun wajib dapatkan Garnier Vitamin C Ampoule Serum. Sure korang tak akan menyesal.

Beli kat shopee --> Garnier Vitamin C Ampoule Serum 

#GarnierMalaysia
#6DaysGarnierChallenge #NoFilterjustBrighter
 

Post a Comment

0 Comments