W.W ~ Kek Gulung

Assalamualaikum...
sedap sangat... nyum2..

Post a Comment

27 Comments

  1. minta sikit hahaha..emm sdpnya

    ReplyDelete
  2. sally baru je makan semalam! hehehe

    ReplyDelete
  3. Lama dah xmakan kek gulung ni. Asyik kek kukus dan bakar je.hehe

    ReplyDelete
  4. rasa macam nak buat jgk kek ni..

    ReplyDelete
  5. Nampak sedap sangat. Buat sendiri ke? Kalau buat sendiri, nak resipi pliss. ^_^

    ReplyDelete
  6. apa dia yg kaler2 akt luar tu? kelapa?

    ReplyDelete
  7. homemade ke neh.. sedap je nampak..hihi

    ReplyDelete
  8. nikmat selera itu datangnya dari Allah. maka bersyukur lah manusia dan tunduk pada Nya. singgah.. :)

    ReplyDelete
  9. terliurnya tengok kek gulung ni..cantik pulak tu..kek gulung memang sedap

    ReplyDelete
  10. wowowowow. nampak sedap n menarik...

    ReplyDelete
  11. ei mana aci niii
    nak gakkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  12. Lembut dan gebu kek gulung ni..sedap..

    ReplyDelete
  13. sedapnya.. yummy.. fiza buat sendiri ke?

    ReplyDelete
  14. mengujakan,,, tengok kaler je dah menarik...

    ReplyDelete
  15. sedapnyaa... warna kalerfull tu yg xmenahan. hehe

    ReplyDelete
  16. first time tengok kek gulung berbulu-bulu mcm tu.. ehheeh

    ReplyDelete
  17. Assalamualaikum. sodapnya. suami sheila suka beli ni ~~~

    ReplyDelete
  18. Abah zara slalu buat ni.. dia keja sbg chef. Kat ruma.. mmg slalu buat kek gulung ni..empuk dan bkrim..nyim2!! hehhe..

    ReplyDelete