Pertunjukan bunga api di Putrajaya International Fireworks Competition

Assalamualaikum, seperti dijanjikan Fiza nak masukkan gambar2 masa g tengok bunga api pada 2 Oktober 2013 yang lalu.. Kebetulan malam yang Fiza pergi tu malam terakhir dan ia merupakan persembahan daripada Negara Arab Saudi.. 

Roomate Fiza nama dia Erin yang ajak berjumpa kat sana.. Dia nie kawan rapat Fiza dan juga satu Fakulti dengan Fiza masa belajar kt UM.. kami dah lama tak berjumpa dan anak dia pun dah besar panjang.. 

Fiza bertolak dari opis dengan En. Hubby dan tiba kat Putrajaya pukul 8 malam, bayangkan acara mula jam 10 malam, last2 kami beli burger makan kat tasik.. romantik mcm ms zaman bercinte dulu.. hihi.. cpt je masa berlalu rasenye..

Nak dijadikan cerita, member Fiza si Erin nie sampai dalam 9.30 malam, tapi kami tak dapat jumpe sbbnye masa dah suntuk untuk kawan Fiza nie nak ke tempat Fiza tu.. jalan pun dah sesak.. yelah tasik tu kan luas.. Kami bercadang tuk jumpe lepas tengok bunga api.. nak buat cm mn...

Acara nie mmg betul2 meriah.. tak sangka mmg ramai betul yang datang melihat bunga api.. sehinggakan lepas habis pertunjukan selama 30 minit, kami ambil masa 1 jam untuk keluar dari Presint 5.. Kami tukar rancangan tuk jumpe di jambatan Putrajaya pula.. dugaannye rase.. Last2 dpt juga jumpe.. Bersembang atas jambatan je la.. Tapi Fiza seronok sgt dpt jupe kwn Fiza nie..  Jom ngk gambar2 yang sempat Fiza ambil tuk tatapan korang sume....









Erin dan Asyraf...

p/s: terpikir juga Fiza,  berape la perbelanjaan dorg tuk pertandingan bunga api nie.. mau berjuta jugak habis.. 



Post a comment

14 Comments

  1. mau makan ribu jugak tu kan..or beratus ribu...mesti bestkan tengok bunga api tu fiza..

    ReplyDelete
  2. sekali sekala melayan keindahan malam macam ni memang seronok kan?

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum fiza. bestnyaa. sheila duk dekat pun tak pergi tengok. hihi

    ReplyDelete
  4. sy pegi aritu time US perform, tp jln jem sgt, tgk dlm keta ja,,huhu

    ReplyDelete
  5. wah,cantiknyaa! :) best dapat tengok bunga api kan? hehe :)

    ReplyDelete
  6. woww..sangt cntik =) pblnjaan cnfirm ratus2 ribu ni..kalau juta tu xthu la..teringin juga nk tgok depan mata..

    ReplyDelete
  7. Bestnya... bawa budak kecik,, tak takut ke dorang? hihi.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. k.ena pergi dulu masa thn 2007 rasanya
    dah lama gila

    ReplyDelete