Kenduri sambut menantu..

Assalamualaikum.. ikutkan dah seminggu entry nie terperap sebab kenduri nie berlansung pada 29 Sept 13 yang lepas.. Nie kenduri jiran sebelah rumah kat kampung.. Fiza panggil mak pengantin lelaki nie umi... Kenduri nie umi buat kat Dewan Majlis Perbandaran Bentong.. wlpun kenduri menyambut menantu, tetapi kenduri mmg betul2 meriah.. Selamat Pengantin Baru buat Along dan pasangan.. >_<... Jom ngk2 gambar yang Fiza sempat ambil...
nie Along Aiman dan pasangannye.. 
gambar sekitar majlis 
nie umi Maria dan suaminye cikgu Zainal... 
majlis yang meriah... 
emak dan adik fiza... 
Goodies bag yg comel... Majlis berlangsung kat dewan... 
Fiza dan En. Hubby...
p/s: Semoga berbahagia dan dapat anak cepat2 tau along.. pasnie giliran angah pulak.. angah pun dah tak sabar tu.. >_< 

Post a comment

17 Comments

  1. comel pegantin...suka tengok goodies bag and candybuffey tu fiza...dlu tak sempat nak buat dah benda2 nie..mybe trademark zaman sekarang nie

    ReplyDelete
  2. wah pengantin macam muda ja fiza :)

    ReplyDelete
  3. memang meriah dear.... comel, hihi.. fiza umpama pengantin baru...

    ReplyDelete
  4. wah sweetnye pengantin
    ramai tetamu yg dtg kan
    sedapnye mkanan terhidang
    moga bahagia hgg akhir hayat

    ReplyDelete
  5. waaah cantik. selamat penganttin baru utk jiran fiza. kihkih

    ReplyDelete
  6. fulamak, rambut pengantin lelaki ala ala rambut panjang faizal tahir haha
    tahniah buat kedua-duanya, semoga bahagia sehingga ke anak cucu, sehingga syurga juga :)

    ReplyDelete
  7. semoga kekal hingga akhir hayat :)

    ReplyDelete
  8. selamat pengantin baru kepada mereka.. semoga diberkati Allah dan jodoh kekal hingga ke syurga..
    p.s: menarik goodies bag tu fiza..

    ReplyDelete
  9. Slmt pngintin baru kpd jiran fiza.. :)

    ReplyDelete
  10. Jenguk sini :D Seronoknya tgk org kawen. Hihihi.

    ReplyDelete
  11. baca entry ni kan , rasa tak sabar pulak nak kawen hahaha gatal . Semoga mereka bahagia hingga ke JannahNya ;)

    ReplyDelete
  12. pengantin lelaki 2 mcm kwan sy =) nway tahniah bt mereka

    ReplyDelete
  13. selamat pengantin baru... comel goodies bag tu,hehe :)

    ReplyDelete
  14. mmg sempoi jea pengantin lelaki kan

    ReplyDelete