Find us on Facebook

L'Oreal Paris Revitalift Review | Set lengkap bantu dapatkan kulit yang glowing dan cantik tanpa tanda penuaan

Assalamualaikum. Apa rahsia saya untuk mencegah garis dan tanda penuaan? Jom "Irons Away Wrinkles on Your Face". Baca review L'Oreal Paris Revitalift, set lengkap yang akan bantu korang mendapatkan kulit yang cantik tanpa garisan halus tanda penuaan.


L'Oreal Paris Revitalift Review | Set lengkap bantu dapatkan kulit yang glowing dan cantik tanpa tanda penuaan | "Irons Away Wrinkles on Your Face" haaa bukan Iron pakai seterika panas tu. Guna set lengkap L'Oreal Paris Revitalift umpama ia membantu mengurangkan garis-garis halus di wajah. Jenama Loreal nie pun bukannya baru di pasaran. Jadi lagi mudah untuk Fiza share apa yang terkandung dalam set L'Oreal Paris Revitalift kali ini.

Bonjour!!! Siap dapat surat cinta dari L'Oreal Paris


1. L'Oreal Paris Revitalift Crystal Micro Essence

L'Oreal Paris Revitalift Crystal Micro-Essence sangat best. Ia bantu mengecilkan liang pori dan meningkatkan keanjalan kulit sekaligus buatkan kulit wajah kelihatan lebih cerah sekata. Tekstur ringan dan berair membolehkan penyerapan cepat. Kandungan MILD EXFOLIATING HEPES membuang sel kulit mati dan mempercepat pembaharuan kulit.

L'Oreal Paris Revitalift Crystal Micro Essence


L'Oreal Paris Revitalift Crystal Micro Essence 65ml, 130ml (Glowing skin, Lotion, Brightening Essence, Loreal Paris) SKINCARE REVOLUTION L'Oreal Paris Revitalift Crystal Micro Essence For Crystal Clear Skin Never stop at just clear skin, go for Crystal Clear!

Kebaikan :
Penjagaan Kulit untuk Kulit Jernih
Menembusi hingga 10 lapisan kulit
Dengan pencerahan aktif dan legendary centella asiatica
Breakthrough texture: tekstur ringan dan berair membolehkan penyerapan cepat
Asid salisilik mengelupas dan menyempurnakan liang
Memperbaiki dan meningkatkan keanjalan kulit secara mendalam

Cara penggunaan
Siang dan malam, selepas pembersih dan toner


2. Loreal Paris 1.5% Pure Hyaluronic Acid Serum

Untuk kulit wajah yang anjal dan glowing pula, Fiza gunakan L'oreal Paris 1.5% Hyaluronic Acid Serum yang bantu menghidrat kulit sekaligus melicinkan permukaan kulit wajah kita. Ia juga dapat menembusi secara mendalam untuk memperbaiki kedutan dari dalam. 1.5% Pure Hyaluronic Acid Serum memberi manfaat dengan cepat menyerap untuk menambah penghidratan dengan segera dan mengurangkan kedutan dalam 2 minggu untuk kulit yang kelihatan cerah dan muda.

Loreal Paris 1.5% Pure Hyaluronic Acid Serum


Diuji oleh pakar dermatologi, Revitalift 1.5% Hyaluronic Acid Plumping Serum yang menghidratkan secara intensif ini sangat melegakan dan menghaluskan kulit, memberikan sinar segera. Serum ini dikuasakan dengan 2 jenis Asid Hyaluronik (Asid Makro Hyaluronik melicinkan permukaan kulit & Asid Hyaluronik Mikro menembusi jauh ke dalam untuk menggebukan kulit dari dalam). Bebas wangian, bebas paraben. Tiada minyak mineral atau pewarna sintetik. Sangat disyorkan untuk: Anti Penuaan dan Kusam untuk Kulit yang kelihatan muda.

Kebaikan:

Manfaat serum hyaluronic acid kami: Bebas wangian, bebas paraben, tanpa minyak mineral atau pewarna sintetik, sesuai untuk kulit sensitif.

Cara penggunaan

Hyaluronic Acid boleh disapu secara terus ke wajah dan leher anda pagi dan petang selepas pembersihan. Boleh disapu turus pada kulit lembap atau kering.


3. L'Oreal Paris Revitalift Filler Hyaluronic Acid Eye Cream for Face

Ini pertama kali Fiza cuba eye cream terbaik dari L'oreal Paris, mana taknya, sebelum garisan halus bawah mata nie jadi makin teruk, baik Fiza ambil langkah cepat untuk menentangnya. Berkesan ke tidak?

Fiza gunakan L'oreal Paris Revitalift Hyaluronic Acid Eye Cream For Face, yang mana ia adalah krim mata pelbagai guna terdiri daripada Pro-Xylane dan 5X Concentration of Hyaluronic Acid yang dapat meningkatkan pengeluaran kolagen dan kurangkan garis halus dengan berkesan. Ia mampu menembusi jauh ke dalam kulit untuk mengurangkan garis-garis halus dan bantu jadikan kulit lebih gebu dan licin.

L'Oreal Paris Revitalift Filler Hyaluronic Acid Eye Cream for Face


L'Oreal Paris Revitalift Filler Hyaluronic Acid Eye Cream for Face bukan sekadar krim mata. Ini adalah krim mata "pelbagai guna" yang boleh digunakan pada wajah penuh untuk memerah dan memudarkan penampilan garis-garis halus dan kedutan pada wajah. Diperkaya dengan kepekatan 5% Asid Hyaluronik, krim mata pelbagai guna ini melawan garis-garis halus yang muncul di bawah mata, garis senyum, dan dahi.

Mengapa menggunakan krim mata untuk seluruh wajah?

Kerana kulit di sekitar mata adalah yang paling rapuh dan halus; garis halus mungkin pertama kali muncul di bawah mata, sebelum merebak secara perlahan ke seluruh wajah. Hasil yang terbukti dapat memudar garis halus hanya dalam 4 minggu *.

Cara penggunaan

Sapukan krim setiap hari pada wajah yang dibersihkan, sebelum pelembap anda. Boleh digunakan untuk siang dan malam. Di sekitar mata: Lap krim mata di sepanjang kontur mata, merebak dengan jari anda dengan bergerak dari sudut dalam ke luar. Pada wajah: Sapukan pada wajah dan leher sepenuhnya atau di kawasan yang paling banyak ditandai dengan garis.

Disclaimer: 4 MINGGU: UJIAN KLINIKAL. MEI 2018 SELAMA 60 WANITA CINA, UMUR 25-45 TAHUN LAMA.



4. L’Oreal Paris Revitalift Crystal Purifying Micellar Water/Makeup Remover

Sangat sesuai untuk mereka yang menghadapi kulit berminyak. Ia dilengkapi dengan daya pembersih pori dalam 5x: Ia berkesan menghilangkan solek, sebum berlebihan, habuk, zarah pm 2.5 dan sel-sel kulit mati untuk menampakkan kulit yang jernih.

L’Oreal Paris Revitalift Crystal Purifying Micellar Water/Makeup Remover For Oily Skin 400ML

Kebaikan :
Sejurus selepas hanya satu penggunaan, liang roma lebih halus dan jelas. Hari demi hari, kulit akan nampak bersinar dan bebas lebih lama.

Cara penggunaan

Sapukan L'Oreal Paris Revitalift Crystal Purifying Micellar Water dengan kapas sebagai langkah pertama rutin pembersihan. Tidak perlu bilas.



5. L’Oreal Paris Revitalift Crystal Micro Essence Treatment Mask (Face Mask, Serum Mask)

Kelebihan menggunakan Revitalift Essence Face Mask adalah kerana kehebatan Nikmati kehebatan 1 botol of essence dalam satu mask. Dalam 15 minit, kulit lebih cerah dan terhidrat, memperlihatkan kelihatan berseri. Selepas penggunaan selama 4 minggu, kulit terasa lebih anjal, lebih halus dengan mengurangkan kedutan dan garis halus. Menggunakan Face Mask adalah langkah penjagaan kulit yang penting untuk memastikan kulit sentiasa terhidrat. Sesuai untuk semua jenis kulit.

L’Oreal Paris Revitalift Crystal Micro Essence Treatment Mask (Face Mask, Serum Mask)

Cara penggunaan

1. Buka mask. Sapukan pada wajah yang bersih dengan filem pelindung biru menghadap ke luar.
2. Tanggalkan filem pelindung biru.
3. Sesuaikan kontur topeng di wajah anda. Biarkan selama 15 minit.
4. Tanggalkan sisa-sisa topeng dan tepukan pada wajah untuk diserap.
4. Remove mask and pat remaining essences on face for absorption.





Dengan penggunaan setiap hari dan secara konsisten, segala garis-garis halus di wajah Fiza semakin berkurangan terutamanya di bawah mata, dahi dan garisan senyum di pipi. Untuk pastikan kulit kita sentiasa terhidrat juga, kenalah make sure yang kita sentiasa mengekalkan rutin penjagaan kulit dengan baik. You and your skin deserves better!

L'Oreal Paris - Bacause You 're Worth It

Kesemua rangkaian boleh didapati secara terus di Shopee -->L'Oréal Paris MY Official Store

Post a Comment

3 Comments