Find us on Facebook

NUViT Pristine Exo-Shield Sunscreen bantu lindungi kulit dari spektrum sinaran UV Matahari

Assalamualaikum. Untuk melindungi kulit kita dari spektrum sinaran UV matahari pentingnya kita mendapatkan krim pelindung matahari yang berkesan. Bagi melindungi kulit dari pendedahan cahaya matahari, Fiza guna NUViT Pristine Exo-Shield Sunscreen. Ini kerana 90% tanda penuaan yang kelihatan adalah disebabkan oleh pendedahan cahaya matahari. Jadi memang tidak salah untuk gunakan krim pelindung matahari NUViT Pristine Exo-Shield Sunscreen.


NUViT Pristine Exo-Shield Sunscreen bantu lindungi kulit dari spektrum sinaran UV Matahari| Sebagai salah satu pelindung matahari yang selamat dan 100% mesra kulit, ia menjadikan Fiza bukan sahaja selamat di bawah sinar matahari, tetapi juga membantu meremajakan kulit. Ia juga ocean-friendly dan eco-friendly sunscreen. 




NUViT Pristine Eco-Shield - SPF 50+ Pelindung Matahari Pelembap UVA / UVB 


Ia diformulasikan dengan bahan-bahan hipoalergenik dan mesra bumi berkualiti tinggi yang selamat untuk kulit dan persekitaran kita. Selain menawarkan perlindungan UV spektrum luas, formula pelembab ini sangat menghidrat dan meremajakan kulit untuk kulit yang licin dan kelihatan sihat.

Ideal untuk semua jenis kulit. Terdiri daripada bahan Ekstrak Chamomile Liar (Menenangkan dan menyegarkan kulit sambil melegakan tekanan persekitaran), Ekstrak Timun (Dikemas dengan nutrien penyuka kulit yang menyuburkan dan menghidrat kulit). Ianya juga Non-toxic Beauty, Simple & Safe, Eco-friendly, Ethically Sourced.

Pelindung Matahari SPF 50+ 

Cenderahati dari NUVit

Boleh didapati di semua farmasi berhampiran. Untuk Info dan pembelian, layari:

Website: www.nuvit.com.my
Facebook: www.facebook.com/nuvitmy
Instagram: www.instagram.com/nuvitmy

#NUViT #Skincare #PristineEcoShieldSunscreen #OceanFriendly #ReefSafe #CleanBeauty #NoPlasticPollution #BeRealBeYou

Post a Comment

0 Comments