Find us on Facebook

Azymacare gel mandian tanah liat, bantu basmi kuman dan bakteria akibat pencemaran persekitaran tidak sihat serta kurang bersih

Assalamualaikum. Selamat berhujung minggu diucapkan. Sebelum ini, Fiza pernah kongsikan mengenai gel mandi tanah liat yang membantu mengatasi masalah kegatalan kulit dan juga bau badan. Gel mandian yang dimaksudkan adalah Azymacare Clay body wash.


Azymacare gel mandian tanah liat, bantu basmi kuman dan bakteria akibat pencemaran persekitaran tidak sihat serta kurang bersih | Kalau ikutkan sudah hampir 2 tahun Fiza menjadi pengguna setia Azymacare. Dengan situasi pandemik Covid-19 sekarang, lagilah penting kita mengambil berat mengenai kebersihan diri. Kalau dulu kita mandi lebih kurang 3 kali sehari, tapi sekarang ini, bila keluar rumah pun balik terus kena mandi. Kalau 5 kali keluar, 5 kali la mandi. 

Bagi Fiza sendiri memang sangat bimbang dengan kuman dan bakteria yang melekat di badan. Sebab itu Fiza memilih Azymacare. Selain dari menghilangkan bau badan dan kegatalan badan, ia juga membantu membersihkan badan serta memberikan ketenangan oleh kerana aroma semula jadi ekstrak botani yang terkandung di dalamnya.



Tingkatkan penjagaan dan kebersihan diri walaupun kekal dalam rumah

Dikala kita semua dalam situasi PKP sekarang, kebersihan diri dan keluarga perlu juga kita ambil berat walaupun kita hanya duduk di rumah. Bukan apa, mentang-mentanglah duduk di rumah, mesti yang ada perangai malas mandi tau pun dah lewat petang baru nak mandi. Jangan begitu yer kawan-kawan. Mandi nie bukan sahaja untuk bersihkan badan malah ia memberikan badan kita kesegaran dan barulah rasa tak lemau.

Mandi pula dengan gel mandian  Azymacare, lagilah rasa bersih badan. Hilang segala daki dan bau badan yang ada. Barulah seronok berada di rumah.




Azymacare dijamin Halal, suci & bersih

Azymacare clay body wash dikilangkan oleh Kilang yg mempunyai international certs dan diiktiraf oleh pengeluar produk personal care antarabangsa. Ada GMP, pengiktirafan Halal Jakim ada ISO (MS Cert Malaysia), dan mendapat U.S. Food and Drug Adminnistration (US FDA).

Mereka juga adalah syarikat 100% bumiputra Islam. Mempunyai Ahli Penasihat Syariah yang memantau perjalanan dan produk syarikat kami berlandaskan syarak dan halal. Syarikat didaftarkan dengan SSM sebagai Azyma Group Sdn Bhd (1260884-K).

Produk Azymacare adalah yang terbaik dengan mengutamakan kualiti dan kesucian. Azymacare, gel mandian tanah liat premium untuk seisi sekeluarga. 


[ INGIN MENJADI USAHAWAN ONLINE DGN PENDAPATAN TANPA HAD? ]

Anda tiada sebarang modal? atau
Anda mempunyai sedikit modal? atau
Anda ingin mencari wang tambahan? atau
Anda mencari pekerjaan sampingan? atau
Anda ingin menceburi bidang perniagaan sepenuh masa?



Jika jawapannya 'YA', anda patut hubungi 010-5550647 (Faten) dan 03-27026593 & 03-27026592 (waktu pejabat sahaja)

Basic + Commission tanpa had.

Bahan pemasaran, Handphone dan latihan disediakan. Layari  www.azymacare.com

Post a Comment

4 Comments

  1. Suka bau Azyma Care ni..rasa fresh bila pakai..sy pun Pengguna azyma care

    ReplyDelete
  2. dah cuba mmg best hilangkan bau badan

    ReplyDelete
  3. Bestkan... Lin pun dah guna... Puas hati.

    ReplyDelete
  4. Memang guna sabun ni je sekarang ni. Serasi dengan kulit sensitif

    ReplyDelete