Find us on Facebook

RAPH & REMY : Hadiahkan si manja dengan barangan PREMIUM BAMBOO BABY GIFT & ESSENTIALS

Kehadiran cahaya mata adalah satu anugerah terindah bagi pasangan yang telah berumah tangga. Tak kisahlah kelahiran anak pertama, kedua atau seterusnya, kegembiraan dan kenangan yang dirasai memang tidak akan dapat dilupakan sepanjang hayat. 

Demi memberi keselesaan kepada si manja, jenama barangan keperluan bayi RAPH&REMY telah bekerjasama dengan pengeluar tekstil eco-friendly terkemuka di Asia bagi menghasilkan produk barangan bayi bermutu tinggi dengan kualiti premium. 


RAPH&REMY : Hadiahkan si manja dengan barangan PREMIUM BAMBOO BABY GIFT & ESSENTIALS  | Terbayang kecomelan si manja kalau pakai barangan yang ada namanya sendiri sama ada di baju, selimut atau tuala. Kalau terbayang mesti nak jadikan ia realiti, betul tak? Jadinya tak perlu bayang lagi sebab RAPH&REMY sememangnya menyediakan platform untuk ibu bapa di luar sana untuk personalized sendiri barangan bayi mereka.


Bagi memastikan si manja mendapat kualiti terbaik dalam kehidupan, keperluan bayi premium RAPH&REMY direka khas sesuai dengan iklim tropika, dibungkus dengan indah dan disampaikan dengan penuh kasih sayang.

Tekstil dan pakaian bamboo lembut dan tahan lasak digunakan dalam setiap barangan yang terdapat dalam RAPH&REMY. Ia juga tidak akan menyebabkan reaksi alahan pada kulit bayi dan diperakui OEKO-TEX® bebas daripada bahan kimia berbahaya.


Personalised Baby Gifts


A Baby with SootherBuddy™ Security Blanket

Antara barangan dan produk yang terdapat di sini adalah seperti Personalised Baby Gifts, Organic Bamboo Baby Blanket, Personalised Hooded Towel & Mitt Set, Personalised Teethers dan Bamboo Baby Swaddles. 

Stylish. Sustainable. Personalised. Hadiah yang sempurna untuk orang tersayang di seluruh dunia bagi meraikan kelahiran bayi baru.


Organic Bamboo Baby Blanket 

Diperbuat dari 100% organic bamboo, dengan ciri-ciri kain yang sangat selesa dan lembut. Kainnya dapat mengatur suhu mengikut keadaan, jika suasana panas kain akan menjadi sejuk dan sebaliknya. 


Organic Bamboo Baby Blanket dengan OEKO-TEX® yang diperakui, sangat lembut dan lembut seperti sutera, Selimut Penyejuk RAPH & REMY Organik BambooCloud sangat breathable dan juga penebat haba yang terbaik.


Material ini secara semula jadi dan menjadi pelindung UV serta hypoallergenic - ia tidak akan menyebabkan reaksi alahan. Salah satu daripada fabrik yang paling lembut di dunia, organic bamboo adalah bebas racun perosak, mampan dan sumbernya yang boleh diperbaharui.


Personalised Hooded Towel & Mitt Set

Lembut, mewah dan dengan kekuatan penyerapan 3 kali lebih baik dari kapas, Personalised Hooded Towel & Mitt Set dibuat dari buluh organik berkualiti terbaik. Tuala ini mengeringkan kulit berharga bayi dengan cepat sambil menjadikannya ia hangat dan sangat selesa. Didatangkan dengan sarung tangan selembut sutera, ia memudahkan waktu mandian bayi serta mempunyai gelung gantung bagi memudahkan pengeringan dan penyimpanan.


Kelembutan tuala ini juga terjamin walaupun dibasuh berulang kali. Ini kerana OEKO-TEX Organic Bamboo Baby Towel & Mitt dicampurkan dengan serat mikro untuk memberikan ketahanan, supaya tuala tetap cuci lembut selepas dicuci dan juga tidak mudah tersekat.


Ia masih produk yang Hipoalergenik, anti-bakteria serta bebas racun perosak. Sesuai untuk kegunaan harian. Bagi memastikan ia hadiah yang dapat memberikan memori abadi, Hooded Towel & Mitt Set boleh digunakan bagi bayi newborn sehinggalah umurnya mencecah 3 tahun.


Personalised Teethers 

Lagi menarik bila Teethers si manja diukir nama atasnya. RAPH & REMY BubbleGummy telah menghasilkan teethers buatan tangan dari manik silikon gred makanan 100% berkualiti tinggi yang bebas dari BPA. Penggunaan Kayu beech asli premium, merupakan kayu keras yang tahan lama, mampan dan anti- bakteria semula jadi.
RAPH&REMY™ BubbleGummy™ Teethers merupakan aksesori hadiah yang mesti dimiliki oleh mana-mana bayi yang mempunyai gigi. Didatangakan dengan ukuran yang tepat untuk digenggam si manja.



Bamboo Baby Swaddles 

Diperbuat daripada 100% Bamboo Viscose dengan warna pilihan Blushing Mulberry, Rainforest Green, Midnight Blue dan Feather White. Bamboo Baby Swaddles sangat lembut dan mempunyai kekuatan serapan 3 kali lebih lembut daripada kapas. Sama seperti baby blanket, ianya mampu mengatur suhu supaya bayi sentiasa berada dalam keadaan yang selesa.


Selain digunakan untuk mengendong bayi, dengan saiz 120cm x 120cm, ia boleh dijadikan sebagai breastfeeding covers, cot sheets, burp cloths, stroller shade covers atau playmats.



Pakaian: Knotted Gowns dan Baby Onesies

Premium Bamboo Knotted Gowns, Newborn 0-3m

Premium Bamboo Knotted Gowns dengan bayi baru lahir (newborn). Didatangkan dengan ciri-ciri kain yang lembut seperti sutera, stretchy dan breathable. 


Gift Sets : Baby Gift Sets dan Newborn Essentials Collection


Barangan bayi RAPH&REMY memang sangat sesuai untuk dijadikan hadiah atau pun untuk si manja kita sendiri. Turut ditawarkan adalah Baby Gift Sets yang mengandungi 7EssentialSomethings set hadiah yang lengkap. Terdiri daripada: 
  • 1 x BubbleGummy™ Teether (pilihan warna disediakan)
  • 1 x Pond Pal Mascot
  • 2 x Premium Bamboo Swaddles (pilihan warna disediakan)
  • 1 x Organic BambooCloud™ Cooling Blanket
  • 1 x SootherBuddy™ Security Blanket
  • 1 x Changing Mat Clutch
  • 1 x Organic Bamboo Baby Towel & Mitt
  • 1 x Premium Canvas Tote Bag
  • 1 x Gift Card

Bagi Newborn Essentials Collection pula terdiri daripada : 
  • Premium Bamboo Onesies – Duo Set (0-3m)
  • Premium Bamboo Knotted Gown (0-3m)
  • Premium Bamboo Swaddle 
  • Premium Bamboo Mittens – Duo Set (0-6m)
  • Premium Bamboo Reversible Slouch Beanie (0-6m)
  • Premium Bamboo Baby Booties (0-6m)
  • Premium Bamboo Baby Socks – Duo Set (0-3 + 3-6m)
  • Premium Canvas Tote Bag
  • Gift Card

Pembungkusan & Penghantaran

Memandangkan RAPH&REMY adalah dari negara jiran kita Singapura, jangan risau kerana mereka menggunakan servis penghantaran DHL Express ke seluruh dunia dan akan sampai dalam tempoh 1-3 hari bekerja. Ia juga bergantung pada waktu penghantaran bungkusan dan tertakluk kepada pemeriksaan kastam.


Yakinlah bahawa hadiah yang berkualiti premium akan sentiasa diingati dan digunakan selama bertahun-tahun yang mendatang. Keperluan bayi premium RAPH&REMY, direka untuk iklim tropika, dibungkus dengan eksklusif dan disampaikan dengan penuh kasih sayang.

Untuk pembelian dan info lanjut, layari website dan laman sosial RAPH&REMY di bawah:

Post a Comment

9 Comments

  1. geramnya..comel2 semuanya..:)

    ReplyDelete
  2. Berkenan tengok gift set tu. Nampak eksklusif sangat. warna pun lawa.

    ReplyDelete
  3. Comel semuanya ye brg dia.. Alahaii kalau ade baby lagi boleh usha

    ReplyDelete
  4. Conel comel produk yang ada di Raph & Remy ni kan. Siap boleh personalized lagi nama baby

    ReplyDelete
  5. Aishhh semua so cute, i m looking for baby gift for my cols full moon gathering

    ReplyDelete
  6. Boleh la usha2 nanti.. Boleh beri gift utk kawan2 yg baru dpt baby..

    ReplyDelete
  7. Kenapa comel2 semuanya ni. Hehehe.. Idea yg bgus utk dibagi as a gift kan...

    ReplyDelete
  8. suka juga produk raph & remy ni sebab materialnya lembut dan sesuai untuk bayi. nampak eksklusif

    ReplyDelete