Find us on Facebook

Kitsui Glow Sakura Sarang Burung Walit / Royal Bird Nest | Tingkatkan Aura Wajah Secara Semulajadi dengan formulasi dari Korea

Assalamualaikum. Mesti ramaikan yang mencari produk kesihatan dan kecantikan yang boleh bantu mencantikkan seluruh badan. Nak kulit cantik dan cerah mestilah bermula dari dalaman dan kalau dilahirkan dengan kulit putih mulus itu satu rezeki. 



Kitsui Glow Sakura Sarang Burung Walit / Royal Bird Nest | Tingkatkan Aura Wajah Secara Semulajadi dengan formulasi dari Korea | Bagi Fiza yang tak berapa nak putih nie teringin jugaklah nak kulit gebu, cerah, cantik, tapi kulit sihat pun dah mencukupi sebenarnya. Sebab jangan ingat putih nie di muka je. 

Kalau muka je putih tapi celah-celah badan terutamanya bahagian pelipat seperti leher, nampak gelap malu juga kan. Puas sental pun tak hilang-hilang, maka kena la cari jalan penyelesaian lain.


Untuk bantu hilangkan masalah kulit gelap, kulit kasar, kusam dan bagi menyelesaikan masalah gelap di celah-celah pelipat, Fiza syorkan untuk korang dapatkan Kitsui Glow Sakura. Jom baca review Kitsui Glow Sakura sebab Fiza pun dah amalkan pengambilan Kitsui Glow Sakura seminggu yang lalu. 



“Tingatkan Aura Wajah Secara Semulajadi” 

Terbaharu Kitsui glow sakura dengan Ekstrak Sakura, Sarang Burung Walit, Ginseng Korea dan delima yang membantu menjadikan kulit glow glowing dan jelita lagi. Kitsui glow sakura PENCERAH KULIT YANG SELAMAT DAN BERKESAN





Manfaat dan kebaikan Kitsui Glow Sakura 

Ramuan yang terkandung adalah Halal Semulajadi dan diformulasi dengan teknologi terkini yang diimport dari Korea. Minuman campuran botani dengan Ekstrak Sakura, Sarang Burung Walit, Ginseng Korea dan Delima digabungkan yang mana setiap bahan mempunyai manfaat dan kebaikkannya yang tersendiri. 

Sarang Burung Walit amat kaya dengan faktor pertumbuhan epidermis (EGF).  EGF mampu meningkatkan pengeluaran kolagen di dalam kulit, yang bertanggungjawab memastikan kulit kita sentiasa kelihatan muda. Wanita yang kerap mengambil sarang burung telah menunjukkan hasil kulit yang jauh kelihatan lebih muda dan lebih sihat.

Kitsui Glow Sakura membantu:
  • Menyerikan kulit secara semulajadi 
  • Mencerahkan kulit seluruh badan terutamanya di celah celah pelipat, leher, ketiak dan celah peha 
  • Mengekalkan kecantikan & kelembutan kulit terutama pada wajah
  • Membantu lindungi kulit dari sinar UV yang bahaya 
  • Menangani kulit kering dibahagian mata dan tapak kaki melalui penghidratan
 
Kitsui Glow Sakura tiada pewarna tambahan, tiada penambah perasa serta rendah kalori. Setiap sachet mengandungi 58 kalori sahaja. 





Selain dari bantu mencerahkan kulit, ia juga diformulasi untuk bantu mereka yang mempunyai :
  • Kulit sensitif, kemerahan, pori yang membesar dan kulit berminyak 
  • Kulit kusam terutama di bahagian celah peha, leher dan ketiak 
  • Kulit kering di bahagian muka dan tapak kaki
  • Masalah kulit eczema 
  • Keguguran Rambut
  • Sentiasa terdedah pada cahaya matahari UV sehingga menjadikan kulit gelap



Cara Pengambilan Kitsui Glow Sakura Sarang Burung Walit 


Dalam satu kotak mengandungi 15g X 24s. Nak sediakan pun mudah, hanya koyakkan 1 sachet ke dalam 150ml air suam atau air sejuk. Goncang dan minum. 

Untuk hasil yang terbaik, ambil setiap hari sebelum sarapan pagi.

Ia selamat dan boleh diambil oleh ibu mengandung dan ibu yang menyusu.





Kitsui Glow Sakura bebas bahan-bahan berbahaya
Laporan ujian makmal bagi produk

Semua product kitsui adalah selamat digunakan kerana semua product ada lulus kesemua ujian makmal.




Testimoni pengguna yang mengamalkan Kitsui Glow Sakura






Kitsui Glow Sakura supplemen kecantikan dan kesihatan pilihan saya

Kesan boleh dilihat seawal 7 hari. Lepas Fiza amalkan Glow Sakura nie secara konsisten, kulit jadi makin lembut. Bahagian tumit kaki Fiza yang selalu merekah pun makin kurang kesan merekah kalau nak dibandingkan dari dulu. 

Rasa pun sedap, warna bancuhan pun pink, i like.. hehe.. Lepas nie tak perlu nak beli air minuman royal bird nest lagi. Fiza nak amalkan terus Kitsui Glow Sakura sebab manfaat dalamnya lagi banyak. Boleh amalkan hari-hari dan mudah dibawa ke mana-mana. 




Semua produk Kitsui diformulasikan secara unik untuk anda dengan Ramuan Halal Semula jadi yang dipilih khas dari yang terbaik untuk keperluan pemakanan gaya hidup moden harian anda. 

Ramuan Halal Semulajadi dan Formulasi ‘Sakura Ekstrak + Royal Bird Nest + korean Ginseng' dengan teknologi terkini yang diimport dari Korea. Kitsui, Cantik Semulajadi !




Dapatkan di farmasi berdekatan anda!
𝐃𝐢𝐬𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭 𝐕𝐨𝐮𝐜𝐡𝐞𝐫 𝐂𝐨𝐝𝐞 + 𝐅𝐫𝐞𝐞 𝐆𝐢𝐟𝐭 🎁
Guna code "KITSGLOW" semasa checkout & nikmati 25% off (capped at RM2) di Kitsui Official Shopee Mall --> Kitsui Glow Sakura Sarang Burung Walit

--------------------------------------------------------------------------------------
Shopee Mall : Kitsui Glow Sakura 

Post a Comment

0 Comments