Find us on Facebook

SAFI Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum bantu kurangkan masalah dagu berlapis

Assalamualaikum. Perasan atau tidak masalah dagu berlapis bukan disebabkan berat badan. Jangan ingat mereka yang kurus tak alami masalah dagu berlapis ini yer. Kenapa tiba-tiba pula Fiza sentuh mengenai dagu berlapis nie. Ini kerana Fiza nak share review SAFI Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum yang boleh bantu para wanita khususnya dalam mengurangkan masalah dagu berlapis ini.


SAFI Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum bantu kurangkan masalah dagu berlapis Nak tengok dagu berlapis senang je bagi yang berhijab, bila pakai tudung rasa kerongsang macam dah tenggelam, tetiba dagu nampak dua lapis.. maknanya kena cepat-cepatlah cari jalan penyelesaian.

Kalau korang nak tahu peningkatan usia antara penyebab utama dagu berlapis dan tanda-tanda penuaan untuk kulit wanita Asia adalah kulit kurang anjal atau kendur. Semakin meningkat usia, kulit kita akan menjadi longgar di sekitar dagu dan leher. Tahap keanjalan yang rendah adalah sebab kita mendapat dagu berlipat atau dagu berganda (double chin).

Jadi untuk bantu mengurangkan tanda-tanda penuaan, Fiza menggunakan rangkaian Safi Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum yang terdiri daripada Lifting Golden C Duo Serum dan Lifting 24K Serum Cleanser. 



Kenali SAFI

Safi adalah jenama penjagaan kulit Halal No.1 di Malaysia dan sentiasa memperkenalkan teknologi baharu yang disokong oleh tuntutan klinikal dan saintifik untuk meningkatkan imej jenama di kalangan pengguna.


Safi baru-baru ini telah melancarkan rangkaian Safi Youth Gold, rangkaian anti-aging & lifting skincare yang merupakan peningkatan daripada pendahulunya, Safi
Rania Gold.

Rangkaian baharu ini bertujuan mereka yang mencari penjagaan kulit anti-penuaan dengannya formulasi yang lebih baik dan pembungkusan yang lebih menarik pada harga yang berpatutan dan tidak menjejaskan keberkesanan produk.


Selaras dengan keperluan pengguna semasa, Safi Youth Gold memperkenalkan dua item terkini dalam rangkaian yang membantu mengurangkan masalah penuaan kulit seperti dagu berganda dan kulit kendur yang berpotensi mengurangkan keyakinan terhadap wanita moden masa kini. 

The Safi Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum dan Lifting 24K Serum Cleanser boleh mengurangkan Double Chin sebanyak *50% dalam masa 15 minit sahaja supaya anda kelihatan lebih muda dengan kulit yang lebih terangkat (lifted), berkontur dan berseri.

*50% ahli panel merasakan pengurangan dagu berganda berdasarkan penggunaan Safi



SAFI Youth Gold Lifting Golden-C Duo Serum

Merawat secara mikro dan mengurangkan tanda penuaan seperti dagu berlapis dan kulit kendur. Bantu mengurangkan 50% dagu berlapis dalam hanya 15 minit.


Diformulasi dengan dwi serum bertekstur ringan, Lebih berkesan dengan Duo Age Correcting Actives iaitu Golden C dan Ceramide 3 sekaligus menghasilkan 7D Skin Youth Renewal untuk kulit yang *ketara lebih anjal seawal 15 minit.


Formula Dwi Serum Bertekstur ringan membantu dalam : 
  • Menegangkan kulit
  • Meningkatkan keanjalan
  • Mengurangkan garis halus & kedutan
  • Meningkatkan kelembapan kulit
  • Melindungi kulit dari pengoksidaan
  • Meningkatkan kehalusan kulit
  • Memperbaiki kulit rosak

Tampil lebih muda dengan wajah lebih anjal, runcing dan tirus. Formulasi Teknologi Golden C-Lift , kombinasi Vitamin C & Nano Emas 24K yang lebih berkesan dari Vitamin C biasa. Ianya juga tidak melekit, tidak berminyak yang mudah meresap dan selesa pada kulit. 


Cara penggunaan 



SAFI Youth Gold Lifting 24K Serum Cleanser 
 
Dengan formulasi menghidrat lebih mendalam dan menganjal, berikan kulit lebih lembut dan anjal.


Pembersih lembut membersih menghidrat & menganjal lebih mendalam, mengandungi serum emas 24K yang lembut dan menegangkan dengan bahan aktif memulihkan keremajaan Triple Gold, Asid Super Hyaluronic Acid dan Anti PM2.5 (Particulate matter - komponen utama pencemaran udara, yang terdiri daripada campuran zarah pepejal dan cecair di udara. Bahan pencemar mikro yang mempunyai diameter kurang daripada 2.5 mikrometer dipanggil PM 2.5.)

Ia membersihkan secara lembut sambil melembapkan dan menegangkan kulit untuk kulit yang licin, lembap dan lebih tegang.


Lifting 24K Serum Cleanser membantu memberikan hasil:
  • Kulit lebih halus dan terhidrat
  • Menghidrat dan menganjal lebih mendalam
  • Mengandungi serum Emas 24K
  • Anti PM2.5


Cara penggunaan 



Nak kuruskan muka? Jom cuba! 

Rangkaian baharu antipenuaan dan menganjal Safi Youth Gold dengan formulasi dipertingkatkan dari Safi Rania Gold. Ternyata dapat menganjal dan mengurangkan dagu berlapis untuk wajah tampil lebih anjal, runcing dan tirus.

Dapatkan SAFI Youth Gold dengan harga berpatutan – hanya RM59.00, boleh didapati di semua cawangan farmasi Watsons, Guardian, Aeon Wellness dan Caring serta laman e-dagang rasmi Wipro Unza di Shopee & Lazada.

Lifting Golden C Duo Serum - beli sini --> https://shp.ee/9q72dx3
Lifting 24K Serum Cleanser - beli sini --> https://shp.ee/yzpekm3

Untuk maklumat lanjut, layari www.safi.com.my

#SafiYouthGold #SafiMalaysia #SkincareMalaysia

Post a Comment

3 Comments

  1. patutlah dagu saya sekarang sudah berlapis...hehehehe

    kerana faktor usia

    ReplyDelete
  2. First skin care yang Ai pakai brand safi. Krim comel penutup hijau.

    ReplyDelete