Find us on Facebook

Mediheal 2 Steps Ampoulex Mask memberikan kulit wajah kita kelembapan berganda

Assalamualaikum. Hari minggu selalunya Fiza lebih titik beratkan penjagaan wajah. Bukan susah pun kalau gunakan sheet face mask. Sambil2 kemas rumah pun boleh pakai. Macam biasa pilihan Fiza kali ini adalah Mediheal 2 Steps Ampoulex Mask.


Mediheal 2 Steps Ampoulex Mask memberikan kulit wajah kita kelembapan berganda | Untuk mendapatkan kulit yang lembap, Fiza gunakan N.M.F Aquaring Mask Ampoulex.
 
Step 1 : Lekapkan mask di wajah
Step 2 : Sapukan Ceramide Pure Ampoule setelah kita tanggalkan mask tadi.

Ia boleh digunakan segera setelah langkah 1 atau dapat digunakan ketika diperlukan terutama bila korang travelling.


Mengapa 2 langkah? Kulit kita seperti kertas, ketika basah, ia cenderung menyerap lebih banyak dan menyebar lebih luas dan lebih cepat berbanding dengan kertas kering. 

Gunakan mask untuk menghidrat dan membersihkan kulit, kemudian gunakan Ampoule Ceramide Pure untuk memaksimumkan keberkesanan dan daya serap.
Mediheal 2 Steps Ampoulex Mask didatangkan dengan 4 jenis sheet mask dengan fungsi dan manfaat tersendiri. Salah satunya yang Fiza gunakan ini. Dan lagi 3 adalah: 

IPI Lightmax Mask Ampoulex - Illuminating
WHP Black Mask Ampoulex - Brightening
EGT Timetox Mask Ampoulex - Firming




Kesan Ampoule memang sangat mengagumkan. Terasa betul kulit wajah nie lembap dan lembut. Rugi tak cuba. Boleh dapatkan di guardian.com.my atau di Shopee Mediheal Official Store

Post a Comment

0 Comments