Similac Intelli-Pro dengan DHA +7 khasiat membantu memberi penyerapan nutrisi optimum bagi memenuhi keperluan si manja

Assalamualaikum. Risau kalau anak terlalu memilih makan atau lebih tepat picky eater. Kedua-dua memang jenis makan memilih. Tak tahu la mengikut siapa. Kalau ikutkan Fiza dan suami makan semua, bak kata orang tolak batu kayu jer. Tapi anak pula bila suruh makan, memang susah. Risau kan kalau jadi macam itu. Kita nak masak bagi makan pun susah.

Similac Intelli-Pro

Similac Intelli-Pro dengan DHA +7 khasiat membantu memberi penyerapan nutrisi optimum bagi memenuhi keperluan si manja | Apa yang boleh dibuat adalah dengan mendapatkan susu yang sesuai untuk anak-anak. Pilihan terbaharu Fiza adalah Similac Intelli-Pro dengan DHA +7 khasiat. Susu ini membantu memberi penyerapan nutrisi optimum bagi memenuhi keperluan untuk anak. 

Minum susu bukan sahaja untuk tulang yang kuat tetapi susu juga membantu perkembangan otak Si Manja. Bila nutrisi cukup barulah sel-sel otaknya berhubung.



Maklumat kotak bahagian belakang

Maklumat kotak bahagian kiri dan kanan

KELEBIHAN SIMILAC INTELLI-PRO

DHA +7 KHASIAT
Untuk tumbesaran Si Manja serta perkembangan akal dan fizikalnya

PENYERAPAN NUTRISI OPTIMUM*
Kombinasi minyak sayuran unik Similac Intelli-Pro untuk penyerapan lemak, DHA, Vitamin A dan Kalsium

OMEGA 6
Untuk menyokong perkembangan kognitif

PENYERAPAN KALSIUM OPTIMUM
Untuk tulang yang kuat


Huwainaa suka akan rasanya

Similac Langkah 3 untuk anak yang berusia 1-3 tahun

Pilihan terbaik untuk Huwainaa

Tak sangka Huwainaa suka akan susu Similac intelli-pro. Ia adalah susu keluaran Abbott Malaysia. Terima kasih Home Tester Club Malaysia kerana memberi peluang untuk Huwainaa mencuba susu ini. Fiza tidak risau lagi tentang keperluan nutrisi Huwainaa seharian.

Wassalam.

Post a comment

7 Comments

  1. Anak-anak ni..masa kecil kita ajar makan macam-macam. Bila dorang dah besar sikit, dah pandai memilih rasa..yang tak kena selera tolak terus. Susu la yang jadi penyelamat. Kalau tak, bimbang juga anak-anak tak cukup nutrisi.

    ReplyDelete
  2. Bgus bagi anak minum susu.. Susu bantu perkembangab anak

    ReplyDelete
  3. Banyak kelebihan susu ni yea, Nampaknya anak Fiza memang suka susu nih, bukan main dia tak nak lepaskan botol tu yea.

    ReplyDelete
  4. banyaknya khasiat susu similac ni

    ReplyDelete
  5. memang elok susu ni untuk anak. tgok depa minum pun macam sedap sgt :D

    ReplyDelete
  6. suka dia minum susu ye.. skrg kena cari susu yang lengkap dgn zat-zat untuk anak-anak sebab itu keperluan mereka..

    ReplyDelete