Find us on Facebook

Coco No.1 Skin Tightening Cream membantu wanita mengatasi masalah perut buncit dan selulit selepas bersalin

Assalamualaikum. Fiza nak share satu krim pelangsing yang dapat membantu ibu-ibu yang mengalami masalah perut buncit dan menggelebeh selepas bersalin. Pernah dengan jenama All About Coco? Produk atau krim yang membantu membakar lemak perut serta anti selulit.



Coco No.1 Skin Tightening Cream membantu wanita mengatasi masalah perut buncit dan selulit selepas bersalin | Masalah perut buncit dan selulit memang akan dialami oleh ibu-ibu yang pernah mengandung dan melahirkan anak. Tambahan pula Fiza yang beranak 2. Memang tak lari dari masalah ini. Pelbagai cara sudah Fiza lakukan, selain senaman ringan bagi mengatasi masalah perut buncit, masalah perut menggelebeh paling sukar nak atasi.

Langkah yang Fiza ambil sekarang adalah dengan mengamalkan sapuan Coco No.1 Skin Tightening Cream with Tocotrienols (Vitamin E). Bahan utama yang terdapat dalamnya adalah terdiri daripada bahan semulajadi iaitu :
  • Minyak Kelapa Dara (Virgin Coconut Oil) 
  • Tocotrienol (Vitamin E) 
  • Ekstrak halia (Ginger Extract)
  • Temulawak (Curcumin) 



Kenapa pilih Coco No.1 Skin Tightening Cream? 

Krim ini berfungsi serta membantu para ibu dalam mengatasi masalah seperti : 
  • Perut buncit lepas bersalin 
  • Perut menggeleber 
  • Lemak terkumpul di bahagian perut & peha 
  • Kulit perut loose, kendur dan berkedut 
  • Selulit di bahagian peha 
  • Sukar buang angin & air besar 
  • Badan berangin dan susah kentut 

Manfaat dan kebaikan 
  • Membantu menegangkan kulit yang kendur dan loose 
  • Membantu mengurangkan selulit 
  • Membantu mengurangkan air berlebihan dalam badan (water retention) 
  • Membantu membuang angin dalam badan​​​​ 


Manfaat tambahan yang lain 
  • Mengempiskan & mengurangkan buncit perut 
  • Menganjalkan kulit supaya kelihatan muda & halus 
  • Mengurangkan air berlebihan dalam badan 
  • Membantu membuang angin dalam badan 
  • Menyerikan kulit 
  • Membantu melembapkan kulit 

Testimoni sendiri 

Tidak salah ikhtiar kerana teringin sangat nak dapatkan perut yang kempis dan cantik. Kalau boleh Fiza nak hilangkan bahagian yang gelebeh terutamanya perut. Kalau nak berbengkung sekarang rasanya memang sukar. Jadi Fiza cuba untuk mengamalkan sapuan Krim Pelangsing Lepas Bersalin Coco No. 1. 


Coco No.1 Skin Tightening Cream pilihan hati 


Krim ini ada bau seperti minyak angin dan baunya lembut. Tapi jangan risau, baunya tidak mengganggu orang di sekeliling. Sebab Fiza pun jenis kurang senang kalau orang pakai minyak angin atau seumpamanya. Jadi krim ini kurang bau.

Nak dapatkan perubahan perlulah bersabar, jadi Fiza akan teruskan mengguna krim ini secara berterusan sehingga nampak hasilnya sebab perbezaan akan dapat dilihat seawal 1 bulan. Tak sabar rasanya.

Siap ada Mommy's Memo


Boleh catat perubahan sebelum guna dan tetapkan goals 
dalam Mommy's memo ini 


Cara penggunaan

Hanya picitkan atas jari atau sedikit atas telapak tangan, sapu dan urutkan di bahagian yang dikehendaki. Krim ini cepat meresap ke dalam kulit. Dan serta merta rasa panas berpanjangan dan selesa. Pakai lepas mandi dan juga sebelum tidur. 


Krim yang selesa dan cepat meresap ke dalam kulit 


Selamat dan semulajadi 

Dihasilkan daripada bahan semulajadi berkualiti premium. Ianya selamat untuk semua jenis kulit, ibu hamil & menyusu. Telah diuji dan diluluskan selamat oleh KKM serta mendapat pensijilan Halal dari Jakim. 



Instagram Review 1







Assalamualaikum.. Dah tengok video kan. Sekarang ini kalau boleh Fiza nak buang masalah perut yang tak berapa nak slim nie dengan menggunakan Coco No.1 Skin Tightening Cream. Krim ini terdiri daripada bahan semulajadi seperti Minyak Kelapa Dara, Tocotrienol, Ekstrak halia dan Temulawak. Selesa betul pakai krim nie, meresap cepat ke dalam kulit dan rasa sejuk berpanjangan. Memang tak sabar nak tahu kesannya selepas 1 bulan guna. 100% semulajadi dan selamat digunakan oleh ibu bersalin dan menyusu. Juga diluluskan oleh KKM serta disahkan Halal oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia. Dapatkan produk All About Coco, gunakan kod kupon : FIZA10 utk tebus diskaun 10% Nantikan review seterusnya di IG dan Blog fizaizawa.com Untuk info layari: https://www.allaboutcoco.com.my IG : @allaboutcocoofficial #krimkempis #allaboutcoco #cocowonder #cocoserum #SkinTighteningCream #ibuhamil #ibumengandung #ibubersalin #ibuberpantang #beautyblogger #beautyreview #bloggerMY #kbba9 #fizaizawadotcom
A post shared by Fiza Aizzawa (@fiza_aizzawa) on




Instagram Review 2




Hujung tahun nie genaplah umur Huwainaa 3 tahun, tapi masalah perut buncit dan selulit selepas bersalin sampai sekarang masih ada. Nak guna petua hilangkan perut menggelebeh memang susah sangat nak ikut. Jadi penyelesaiaan sekarang nie ada satu. Guna Coco No.1 Skin Tightening Cream. Nak tahu apa yang bestnya krim ini? Ia dapat membantu Fiza untuk mengurangkan masalah perut buncit dan selulit. Antara khasiat utama: ✅Membantu mengempiskan perut ✅Mengurangkan kesan selulit ✅Menegangkan kulit perut yang kendur dan menggeleber ✅Membantu membuang angin dalam badan Krim ini terdiri daripada bahan semulajadi seperti Minyak Kelapa Dara, Tocotrienol, Ekstrak halia dan Temulawak. Selesa betul pakai krim nie, meresap cepat ke dalam kulit dan rasa sejuk. Kesannya perubahan akan dapat dilihat selepas 1 bulan penggunaan. Coco No.1 Skin Tightening Cream 100% semulajadi dan selamat digunakan oleh ibu bersalin dan menyusu. Ia telah diluluskan oleh KKM serta disahkan Halal oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia. Dapatkan produk All About Coco, gunakan kod kupon : FIZA10 utk tebus diskaun 10% Baca selanjutnya : https://www.fizaizawa.com/2020/07/coco-no1-skin-tightening-cream-membantu.html Untuk info dan pembelian layari: Web : https://www.allaboutcoco.com.my FB : https://www.facebook.com/AllAboutCocoOfficial IG : @allaboutcocoofficial #krimkempis #allaboutcoco #cocowonder #cocoserum #SkinTighteningCream #ibuhamil #ibumengandung #ibubersalin #ibuberpantang #beautyblogger #beautyreview #bloggerMY #kbba9 #fizaizawadotcom
A post shared by Fiza Aizzawa (@fiza_aizzawa) on


Satu botol Coco No.1 Skin Tightening Cream 100ml boleh bertahan selama 2 bulan penggunaan. Guna setiap hari sebanyak 2-3 kali selepas mandi dan sebelum tidur.

Untuk hasil yang terbaik, boleh dapatkan set kempis lepas bersalin Coco Wonder yang mengandungi Coco No.1 Skin Tightening Cream dan Coco No.2 Stretch Mark Serum Oil. Kalau dah bersalin bertahun-tahun yang lepas pun boleh juga menggunakannya.

Dapatkan produk All About Coco, gunakan kod kupon : FIZA10 untuk dapatkan diskaun 10%.

Untuk maklumat lanjut dan pembelian, layari :

Post a Comment

11 Comments

  1. Wow banyak kelebihan ya produk ni dalam 1 masa :) Ini first time tahu pasal produk ni.

    Ika datang singgah sini https://ikashoid.blogspot.com/2020/07/throwback-aktiviti-pkp-2020-melukis.html

    ReplyDelete
  2. Pakai bengkung tak selesa mana..panas dan rimas..
    Tertarik pula dengan krim ni, perut ni takmo kempis2 lepas beranak..haha

    ReplyDelete
  3. tuk perut buncit itu menarik hehehhehe

    ReplyDelete
  4. Bgus juga ade prpduk ni ye.. Maslh mak2 strectmark, perut uncit.. Hehehe

    ReplyDelete
  5. Perut buncit ni masalah setiap wanita bila dah berkahwin. Ada yang belum beranak pun dah buncit. Senang hati agaknya..hahah..

    Lepas dah beranak lagi la dasyat dia punya menggelebeh tu..

    ReplyDelete
  6. Fuhh masih tak settle perut buncit ni. 😅 Selera makan tak terkawal. Rasa nak cuba lah

    ReplyDelete
  7. Boleh kempiskan perut jugak ye. Bagus ni

    ReplyDelete
  8. part perut muncet ni memang ramai perempuan alami. haha. susah benor nak bgi kempis. kalau nak makan produk2 slimming tu, tak berani nak cuba. Kalau yg krim mcm ni, yakin sikit sebab sapu2 je.

    ReplyDelete
  9. Boleh la beli sbb strech mark ada sikit ni lps bersalin.. stress pulak tgk..

    ReplyDelete
  10. Ada mommy's memo. Menariknya. Info product pun jelas. Bagusnya.

    ReplyDelete