Tudung Faezah Elai jadi trend OOTD kami di pejabat

Assalamualaikum. Serius memang Fiza tak tahu pun pasal Tudung Faezah Elai yang dikatakan viral itu. Nampak sangat tak tahu pasal dunia artis tempatan. Padahal bukan tudung jenama dia pun. Nak dijadikan cerita hari ini Fiza ke pejabat dengan tudung yang dikatakan viral tu. Fiza beli pun sebab kami satu pejabat sebulat suara nak pakai tudung nie. 


Tudung Faezah Elai jadi trend OOTD kami di pejabat | Tudung yang memang cantik, kain chiffon dan menutup aurat. Tak memasal je kami semua bertudung litup hari ini. Rasanya memang patut sangat ia viral kan. Sopan dan rasa selamat bila pakai tudung menutup aurat macam nie. 





Fiza beli kat member pejabat. Kalau korang nk beli cuba la cari kat Shopee Tudung Faezah Elai, mesti jumpa punya. Ada murah ada mahal. Katanya ikut jenis kain. Tapi yang Fiza pakai nie warna navy blue kain chiffon yang senang je nak bentuk. 

Wassalam.

Post a comment

10 Comments

  1. wah semua ootd satu geng. terbaik ^_^

    ReplyDelete
  2. Pakai tudung ni otomatik jadi ayu. Camne nak beli kat kawan fiza?

    ReplyDelete
  3. ehee comey je semua sepakat nak pakai sama sama..
    lepas ni beli sama kaler sedondon pulak =D

    ReplyDelete
  4. Cantik gak ek, elok je terletak

    ReplyDelete
  5. Suke ummi tgkCntikny tudung ni..kemas dan xperlu ade pin dah..tuutup bhgian depan...

    ReplyDelete
  6. bagus, nampak cantik pula ... pantas saja menjadikan tren

    ReplyDelete
  7. Saya pun dah order.. Hehe... Memang sedap.. sekarang ada yang printed, tengah tunggu jugak ni.. Huhu~

    ReplyDelete
  8. Tudung ni dulu zaman mak2 kita pakai. Kembali semula trend ni. memang cantik manis kalau pakai. . Tapi dulu kain dia macam kain naju sekolah yang jenis kain licin tu. apa kenamanya entah.

    ReplyDelete
  9. Ok lah, terjebak sat lagi. Hehe.

    ReplyDelete