Find us on Facebook

Lawak Kampus Jilid 17

Komik bulan nie.. Lawak Kampus Jilid 17.. beli semalam.. x sempat nk bace lg..
~lawak kampus Jilid 17~
Watak2 dlm lawak kampus :
Vanness 
Watak utama  dan merupakana pelajar paling nakal di sekolah. Senang dikenali dengan rambutnya yang keperang-perangan dan bergogal oren. Dan slalu dinasihatkan oleh kawan-kawannya. Digilai perempuan bernama Xena.
Froggy 
Seekor katak hijau yang sangat baik hati, pintar dan kaya walaupun kadangkala bersikap nakal akibat terpengaruh dengan sikap Vanness. Mempunyai kebolehan melihat hantu.
Aditas 
Kawan baik Vanness dan sering terikut-ikut dengan sikap Vanness. Pengotor dan pandai bermain dalam semua sukan.

Xena 
Pelajar perempuan yang mempunyai wajah hodoh, yakni berbibir tebal dan lubang hidungnya yang kembang.Gila bayang terhadap Vanness dan ia dibenci oleh vanness, malah menjadi gadis pujaan Anthony. Ayahnya merupakan salah satu guru displin di sekolahnya.
Cikgu Noodle

Cikgu yang perasan bahawa dirinya yang kacak.Tidak disukai oleh semua murid-murid kerana sikap perasannya itu.Guru Besar ragu-ragu bahawa adakah Cikgu Noodle sesuai dijadikan guru.
Si Kosong 
Seorang pelajar yang kurang pandai dan lurus bendul.Suka membuat perkara-perkara bodoh dan tidak masuk akal.Selalu mendapat markah kosong di dalam peperiksaan.Percayakan tahyul untuk mendapat markah penuh dalam peperiksaan.
Bepop 
Pelajar yang mempunyai banyak jerawat di wajahnya.
p/s: minat terhadap komik masih belum ilang walaupun dah kawen.. =)

Post a Comment

2 Comments

  1. HAHHAHAHAH k.ena pun suka jea baca komik nie
    kelakar gila

    ReplyDelete
  2. a,ah,,betulkn ..samala kita tetap suka komik..hihihi

    ReplyDelete