Find us on Facebook

USANA Nutrimeal minuman kaya dengan serat makanan dan protein

Assalamualaikum. Minuman USANA Nutrimeal sangat-sangat memberi manfaat kepada mereka yang ingin mengawal berat badan dan ingin kekal cantik berseri. Pagi-pagi Fiza akan ambil sepaket USANA Nutrimeal sebelum memulakan rutin harian. Memang kenyang dan tiada rasa lapar sehingga tiba waktu makan tengah hari.


USANA Nutrimeal minuman kaya dengan serat makanan dan proteinUSANA Nutrimeal merupakan pengganti makanan yang lazat dan mudah disediakan. Didatangkan dengan 3 perisa lazat iaitu Dutch Chocolate yang mewah, Wild Strawberry yang manis dan French Vanilla yang lembut. Setiap paket mengandungi USANA Nutrimeal:

18g protein soya
8g Serat
10 Jenis Vitamin
5 Jenis Mineral
Lemak daripada minyak bunga matahari
Rendah GI (25)


Formula GI rendah ini, kaya dengan serat dan protein pemakanan, boleh memberikan kita semua nutrien yang perlukan untuk mendapatkan hidangan yang memuaskan semasa dalam perjalanan atau waktu sibuk. 

Tak perlu nak sukat-sukat bila nak mulakan bancuhan. Hanya sediakan air, koyakkan paket, tuang dan goncang.

Cantik botol Shaker USANA 

Dutch Chocolate

Wild Strawberry

French Vanilla



Memang rasanya sedap dan pekat. Tak manis dan mudah diminum serta tidak perlu tambah perisa tambahan lain. Minuman kesihatan yang mengenyangkan dan sesuai sangat diamalkan untuk mereka yang nakkan berat badan ideal. Nak order  https://2924163.usana.com/ux/cart/en-US/sct...

Wassalam. 

Post a Comment

2 Comments