Find us on Facebook

Reneuf Halal Beauty Mask Binchotan dengan "Arang Putih" bantu cerahkan wajah

Assalamualaikum. Rutin penjagaan kulit wajah yang selalu Fiza amalkan adalah dengan menggunakan Facial Sheet Mask. Untuk kali ini Fiza nak share mask dari Reneuf Halal Beauty Mask.


Reneuf Halal Beauty Mask dengan "Arang Putih" bantu cerahkan wajah | Sempena sambutan Hari Kemerdekaan Malaysia dan Hari Malaysia melalui penjagaan alam sekitar, Reneuf bekerjasama dengan ABE Malaysia menanam 64 pokok bagi menghubungkan semula hutan yang berpecah-pecah di Bawah Perlindungan Hidupan Liar Kinabatangan serta mewujudkan koridor berterusan untuk pelbagai flora dan fauna di rainforest floodplain yang unik ini.

Hydrating Facial Mask

Whitening Facial Mask

Binchotan adalah Arang Putih asal dari negara Jepun. Ia juga dipanggil "Arang Ajaib" kerana menpunyai ion aktif yang tertinggi untuk menyerap bahan kimia dan mengusir kuman dari kulit. Selain itu, ia dapat menyerap sel kulit mati dan mengandungi agen pemutihan kulit. 

Reneuf Love Malaysia Set terdiri daripada:

1x Reneuf Hydrating Mask
1x Reneuf Whitening Mask
1x Holographic Bag printed Reneuf Logo
1x R Keychain Hanging on the bag
1x Planted Tree



5 langkah untuk memesan Reneuf Halal Beauty Mask

𝐎𝐫𝐝𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐖𝐡𝐚𝐭𝐬𝐀𝐩𝐩 𝐧𝐨𝐰 𝐚𝐭 http://www.aeonretail.com.my/wellness/homedelivery/ ATAU hubungi AEON Wellness terdekat 
kedai http://www.aeonretail.com.my/wellness/location.php#map   

Berbual dengan kakitangan AEON Wellness untuk membuat pesanan.

Buat pembayaran.

Kakitangan AEON Wellness akan menyediakan pesanan

Pesanan akan dihantar ke depan pintu rumah

Nak tengok pokok yang Fiza dah sumbangkan, siap dengan digital certificate, foto pokok, koordinat GPS untuk laman web "pohon" kita ditanam. Habis PKP nanti teringin juga nak tengok pokok tu.

Digital certificate

Foto pokok


Korang kini boleh membeli Reneuf Halal Beauty Mask Binchotan di AEON Wellness atau dapatkannya melalui Home Delivery! Boleh juga beli kat shopee 
 
#myreneuf #ReneufHalalBeautyMask #lovemalaysiacampaign #Halal #skincare #AEONHomeDelivery #homedelivery #LoveMalaysia #HariMerdeka


 

Post a Comment

0 Comments