Find us on Facebook

Lactel Kids Yogurt untuk kanak-kanak, snek berkhasiat dan bagus untuk sistem pencernaan

Assalamualaikum. Lumrah kalau anak-anak suka makan snek. Tapi kita sebagai ibu perlu pandai pilih snek ringan yang berkhasiat untuk anak-anak. Bagi memastikan Thaqif mendapat makanan berkhasiat harian yang betul, Fiza berikan dia Lactel Kids Yogurt baru, makanan ringan lazat untuk kanak-kanak. 


Lactel Kids Yogurt untuk kanak-kanak, snek berkhasiat dan bagus untuk sistem pencernaan | Ia mengandungi kalsium dan diperkaya dengan Vitamin D, sangat penting untuk membantu menyokong pertumbuhan anak, tulang dan memberikan tenaga untuk aktiviti harian mereka. 



Mengandungi kultur hidup yang bagus untuk sistem pencernaan kanak-kanak juga.Lactel Kids Yogurt terdapat dalam Pisang (Orang Utan), Strawberi (Gajah) dan juga Vanila (Harimau). 



Tanpa pemanis tiruan dan rasa pisang dan strawberi dibuat dengan pure buah asli. Rasanya memang sedap dan Thaqif sangat suka. Sebekas yogurt sekejap je dia habiskan sebabkan rasa buah yang asli.



Sekarang Thaqif dah ada snek ringan yang sihat dan berkhasiat untuk diamalkan setiap hari. Jom ibu-ibu dapatkan Lactel Kids Yogurt terbaharu untuk anak-anak korang.

Stronger Bones, Happier Kids! 

#LactelMalaysia #Lactelkids #StrongerBonesHappierKids #KidsYogurt #lactelmy #lactelyogurt 

Post a Comment

1 Comments

  1. Yogurt Lactel ini memang sedap. Mya setiap kali beli barang dapur memang tak miss beli Yogurt Lactel Greek Styled Yogurt. Pelbagai perisa dan sedap pulak tu.

    ReplyDelete