Find us on Facebook

PGMall satu-satunya Platform e-Dagang No.1 di Malaysia, penghantaran cepat dan boleh dipercayai

Setiap hari kalau tak membeli secara online memang tak sah. Paling tidak pun cuci mata, add to cart dulu. Gaji nanti baru bayar. Bagi Fiza ia macam satu terapi untuk rasa tenang walaupun hanya masuk dalam cart. Antara platform shopping online yang Fiza suka terjah adalah PGMall. Bila masuk sini mesti nak tengok koleksi emas.  


PGMall satu-satunya Platform e-Dagang No.1 di Malaysia, penghantaran cepat dan boleh dipercayai | PGMall Platform e-Dagang No.1 Malaysia yang telah ditubuhkan sejak tahun 2017 dengan konsep ConsuMerchant dan merupakan satu-satunya platform e-Dagang tempatan di Malaysia. Platform membeli belah tempatan PGMall kini mendapat nama di hati pembeli dan penjual di Malaysia. Bagi menarik lebih ramai pembeli untuk membeli-belah sambil berjimat, pelbagai diskaun hebat ditawarkan buat pembeli dengan penghantaran percuma.

PGMall platform e-Dagang No.1 Malaysia


Top 3 dalam Iprice insight report

PG Mall kini menduduki tempat 3 teratas dalam Iprice insight report dan menduduki ranking pertama dalam E-commerce Players di Malaysia. Ini membuktikan PGMall kini kian mendapat tempat di hati para pembeli dalam talian dan diyakini kebolehkepercayaannya.

Tempat teratas 3 dalam Iprice insight report


Top 3 online marketplaces di Malaysia 

Dipetik dari artikel yang diterbitkan oleh Business Today bertarikh 16 Jun 2020, PG Mall adalah antara Top 3 online marketplace yang kerap dikujungi di Malaysia. 

Homegrown online marketplace, PG Mall has ranked by iPrice Insights as the third most visited online marketplace among other foreign-owner online marketplaces in Malaysia. The site recorded a total monthly site visit of 1,688,500 visitors as of its Q1 2020 report. 





Pembayaran melalui kaedah e-wallets dan payment gateway

PGMall juga menyediakan perkhidmatan pembayaran melalui kaedah e-wallets dan payment gateway. Pembeli boleh mendapatkan pelbagai pilihan produk seperti Electronics, Fashion, Books, Home & Living, Food & Beverages, Sports & Leisure, Kids & Baby, Health & Beauty, Automotive sehinggalah ke E-Vouchers. 

E-wallet dan payment gateway


Pengalaman membeli-belah di PGMall

Antara sebab kenapa Fiza suka beli di PGMall adalah kerana harganya yang murah di samping tawaran baucer-baucer menarik setiap hari. Ada juga tawaran penghantaran secara percuma. Setiap hari juga Fiza akan log in dan klik pada ikon "What in the box". Di situ, ada kejutan baucer dan kupon untuk pembeli. 




Setiap hari ada je promosi yang dapat membantu korang berjimat dalam perbelanjaan. Perkhidmatan penghantaran juga cepat tau dan boleh dipercayai. Jadinya hanya duduk di rumah, parcel akan sampai kepada korang dengan cepat dan selamat. 


Jom mula membeli di PGMall, untuk info lanjut layari:


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #FreeShipping #PGMallxIprice

Post a Comment

7 Comments

  1. memang syok shopping kat pgmall

    ReplyDelete
  2. Banyak kelebihan boleh dpt dekat PG Mall.. Dh pernh shopping sini. Ni nak beli lagi kat sini

    ReplyDelete
  3. suka gak shopping sini,customer service dia sgt membantu kalau ada masalah.

    ReplyDelete
  4. Wah PG Mall dah masuk list Top 3 sekarang nie ya..

    ReplyDelete
  5. shopping jangan tak shopping.. pastinya di pgmall.

    ReplyDelete
  6. best kan shopping kat PG Mall, harga barang2 dia pun berbaloi2

    ReplyDelete