Find us on Facebook

Herbacin Kamille beri kelegaan pada kulit sensitif dan kawasan kulit kering akibat kerap memakai hand sanitizer

Assalamualaikum. Tak dinafikan setiap hari dah menjadi kewajipan kita untuk menggunakan hand sanitizer, tambah pula bila kerap berada di luar. Memang tak boleh nak elak sampaikan tangan rasa kering dan tak selesa. Secara tak sedar juga tangan kita terdedah kepada bahaya alkohol dan bahan kimia lain.



Herbacin Kamille beri kelegaan pada kulit sensitif dan kawasan kulit kering akibat kerap memakai hand sanitizer | Jadi Fiza guna Herbacin Kamille. Produk Herbacin adalah produk keluaran Germany dan ia terdiri daripada 2 jenis krim tangan iaitu :

Herbacin Kamille Hand Cream (hijau)
Herbacin Kamille Intensive Moisture (pink)


Untuk bantu kekalkan kelembapan dan elakkan kekeringan kulit, Fiza gunakan Herbacin Kamille Hand Cream Soft . Krim tangan ini boleh dipakai bila-bila masa dan boleh di bawa kemana-mana. Dengan syarat cuci tangan bersih2 dan apply pada tangan.


Herbacin Kamille Intensive Moisture pula bantu memberi kelegaan pada kulit sensitif dan kawasan kulit kering. Sama ada untuk muka, tangan, siku atau lutut. Krim ini memang sangat sesuai mereka yang berkulit sensitif.

Produk Herbacin Kamille mengandungi ekstrak bunga chamomile organik. Bebas paraben, bebas mineral oils, tiada ramuan haiwan dan tiada warna sintetik. Diuji secara dermatologi selamat untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif. 


Didatangkan dengan saiz 75ml dan 20ml. Boleh didapati secara ekslusif di outlets Watsons Malaysia yang terpilih. Boleh juga didapati di Shopee direct link --> Herbacin Kamille

IG : @herbacin_malaysia
FB : Herbacin Malaysia

#Herbacin #HerbacinMalaysia

Post a Comment

0 Comments