Find us on Facebook

Review SAFI Youth Gold Lifting 24K Golden Elixir, bantu lembut dan glowingkan kulit secara semulajadi

Assalamualaikum. Semalam selamat sudah Fiza dapatkan suntikan dose kedua Vaksin Covid-19. Hari nie hanya lenguh tangan je dari start kena cucuk dan sekarang nie lenguh tu dah beransur pulih. Nanti Fiza update la yer kat mana Fiza ambil vaksin, kesan lepas tu. Untuk entry kali ini Fiza nak share mengenai review produk serum kulit terbaharu dari Safi Malaysia.


Review SAFI Youth Gold Lifting 24K Golden Elixir, bantu lembut dan glowingkan kulit secara semulajadi | Nak undurkan semula pigmentasi kulit mudah je, Fiza gunakan serum SAFI Youth Gold Lifting 24K Golden Elixir. Ia bantu berikan kulit yang sihat dan glowing secara semulajadi.

Dengan teknologi Golden C-Lift Technology untuk menentang penuaan kulit. Mengandungi Golden C and Nano Gold 24K yang mampu memberikan penembusan yang lebih dalam sehingga ke 12 lapisan kulit dalam tempoh 2 jam. Ini menjadikan kulit kelihatan awet muda dan anjal.

Pakai setiap hari, kesan glowing akan kelihatan serta merta

Mengandungi Golden C and Nano Gold 24K

Dalam serum ini juga mengandungi 98% Pure 24K Gold Flakes, cepat menyerap ke dalam kulit untuk memperlambat penampilan penuaan dan memberikan kulit dengan cahaya keemasan yang berseri.

Cepat serap dan kurang lekit

Mampu berikan awet muda buat kulit

SAFI Youth Gold Lifting 24K Golden Elixir


Hari-hari Fiza gunakan sebab baunya pun wangi dan cepat serap dalam kulit. Ada UV protection lagi, jadi tak risau kalau duk tengah panas. Kalau nak tahu inilah rahsia kulit cantik Mira Filzah.

Rangkaian produk SAFI Youth Gold boleh didapati di Shopee Malaysia, beli terus di direct link SAFI Youth Gold --> https://shp.ee/a3adnqf

#htcmyxSAFIGoldenElixir #SAFIMalaysia #SAFIYouthGold #hometesterclubmy

Post a Comment

0 Comments