Find us on Facebook

UniqAroma perfume series, ada wangian hotel untuk kediaman dan bilik tidur

Assalamualaikum. Sekarang nie kan PKP, mesti rindu nak jalan-jalan, stay kat hotel. Teringat bau-bau hotel tambah pula bila lalu kat lobi. Wangi kan. Tenang sungguh. Sebab tu suka duk hotel walaupun satu hari. Jadi kalau korang pun rindu bau hotel, Fiza nak share dan review UniqAroma perfume series  wangian yang akan buatkan kediaman korang bau wangi dan tenang je.  


UniqAroma perfume series, ada wangian hotel untuk kediaman dan bilik tidur | Rasa macam rugi je kalau korang tak tahu bahawa wangian UniqAroma sangat-sangat menepati citarasa mereka yang suka akan bau yang harum dan menenangkan. Fiza pun tak sangka baunya sangat sedap dan langsung tak menusuk hidung. 


Korang boleh pilih untuk dapatkan wangian hotel series atau perfume series. Untuk hotel series (botol hitam) ada pilihan bau hotel terkemuka seperti Ritz-Carlton, Hilton, Sheraton atau Shangri-La. Walaupun tak pakar sangat bau hotel nie, kita cuba untuk dapatkan yang bau Hotel Shangri-La dulu. 

Shangri-La Reed Diffuser Aroma Fragrances Scents


Ada 5 pilihan perfume series nie iaitu Jo Malone's English Pear & Freesia, JoMalone's Wood Sage & Sea Salt, Jo Malone's Wild Bluebell, Coco Mademoiselle dan Montblanc Ocean Heart. Untuk perfume series pula Fiza pilih Montblanc Ocean Heart.


 Montblanc Ocean Heart

Uniqaroma perfume series

Bau aroma perfume yang lembut, tak menusuk hidung pun. Lepas tu pula design botol memang nice dan cantik, sesuai sangat untuk dijadikan hiasan.

Keistimewaan UniqAroma yang korang perlu tahu. Ianya:

Tiada alkohol industri
Ekstrak tanaman semula jadi yang tulen
Tahan lama
Minyak wangi dari Perancis
Buluh yang diimport dari Indonesia

Bau aroma terapi yang menenangkan


Mengurangkan tekanan semasa bekerja dari rumah


Tak rugi kalau korang dapatkan UniqAroma nie. Siapa tak nak rumah wangi bau hotel lagi. Cepat terjah page UniqAroma untuk tahu banyak lagi pilihan wangian yang dorang ada. Boleh juga beli terus kat Shopee, direct link --> Shopee UniqAroma.

#uniqaromamy #uniqroommy #perfumereview #hotelperfume #perfumeseries

Wassalam.


 

Post a Comment

0 Comments