Review Kitsui WhiteBerries BB Beaute dan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox

Assalamualaikum. Pejam celik dah masuk bulan Ogos dan kita masih lagi dalam tempoh PKP. Stress? Kalau tanya Fiza adalah sikit sebab tak boleh balik kampung, tak dapat pergi jalan-jalan. Keluar rumah pun sebab pergi kerja, lepas tu balik terperap dalam rumah. Tahu tak stress pun boleh buat naik jerawat di muka. Bila stress pula kita akan makan banyak. Bahaya kan tabiat tu. 

Jadi Fiza tak nak la stress2 nie. Jadi nak tahu apa amalan Fiza bantu atasi masalah kulit wajah terutamanya jerawat dan membantu membuang lebihan toksin dalam badan? Kena la baca review Kitsui WhiteBerries BB Beaute dan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox sampai habis.


Review Kitsui WhiteBerries BB Beaute dan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox | Produk minuman kesihatan KITSUI memang ada farmasi, ada pelbagai pelbagai minuman kesihatan KITSUI di situ Fiza juga telah mencuba 3 produk KITSUI yang ada di pasaran. Dan yang terbaharu, Fiza nak kongsikan di sini adalah 2 produk KITSUI yang dapat membantu mengatasi masalah kulit dan membantu membuang toksin dalam badan. 


Kitsui WhiteBerries BB Beaute


Diformulasi dari Korea untuk membantu merawat masalah kulit seperti jerawat, jeragat, pori-pori terbuka, lingkaran gelap bawah mata dan juga kulit kusam. Ia juga dapat membantu mengurangkan parut dan kedutan dan boleh bantu atasi tanda penuaan.

Amalan meminum Kitsui WhiteBerries BB Beaute juga dapat membantu mencerahkan dan menyerlahkan keserian kulit kita.



WhiteBerries BB Beaute dihasilkan dengan menggunakan teknik pembekuan berpekatan tinggi untuk dijadikan serbuk minuman. Menggunakan mesin vakum TANPA menggunakan vakum alkohol dan teknologi dan buah buah beri juga adalah dari Negara Itali. 



WhiteBerries BB Beaute terdiri daripada 6 Jenis beri-beri terpilih yang kaya dengan Antioksidan Aktif seperti : 

  • Blueberry- mengandungi antioksidan 
  • Cranberry- kaya dengan anthocyanin
  • Strawberry- kaya dengan Vitamin C 
  • Raspberry- mengandungi flavanoid dan magnesium
  • Plum- mengandungi serat dan potasium 
  • Grape- kaya dengan serat dan Vitamin K dan B6


Fungsi Vitamin E, C dan A dalam WhiteBerries BB Beaute



Perbandingan jenama lain dengan WhiteBerries BB Beaute



Testimoni sebenar para pengamal Kitsui WhiteBerries BB Beaute





Kitsui Fedloss Fibre D’Tox 


Ia adalah produk yang mengandungi serat harian dengan bahan semula jadi termasuk campuran ramuan herba asli dan serat buahan. Dengan formulasi terkini dari korea, ia dirumus khas untuk mereka yang mempunyai masalah pencernaan dan membantu membersihkan usus besar dari penumpukan toksik terkumpul. Sangat membantu dalam meredakan sembelit & kembung perut.




Ketahui Masalah Perncernaan dan Tanda Lebihan Toksin

Masalah pencernaan selalunya disebabkan oleh amalan pemakanan yang tidak seimbang antaranya seperti suka makanan berlemak, kurang amalan pemakanan berserat, kurang bersenam, kurang minum air dan makan berlebihan.



Fedloss Fibre D’Tox terdiri daripada ramuan Semulajadi seperti:

Buah-buahan: Apple, Kiwi, Orange, Avocado, Tomato, Lemon, Nanas. Kaya dengan Zat Besi, Magnesium, Kalium, Kalsium, Natrium, Vitamin A, B, C 

Acacia Gum: Fiber Prebiotic membantu pencernaan & membersihkan usus besar 

Psyllium Husk: Serat larut air membantu melancarkan sistem pencernaan 

Senna : Membantu menggalakkan pergerakan usus

Teh Hijau: Catechin meningkatkan metabolisme badan, membantu mengurangkan lemak badan




Perbandingan jenama lain dengan Fedloss Fibre D’Tox



Testimoni sebenar para pengamal Kitsui Fedloss Fibre D’Tox







Cara Pengambilan Kitsui WhiteBerries BB Beaute dan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox


Campur 1 paket ke dlm 150ml air suam, goncang hingga larut dan minum serta merta.

Minum air yang secukupnya untuk kesan yang terbaik.




PERHATIAN: JIKA ANDA HAMIL, MENYUSU ATAU MENGAMBIL UBAT SILA RUJUK KEPADA PENASIHAT PERUBATAN SEBELUM MENGAMBIL SEBARANG MAKANAN TAMBAHAN.

Bagi Fiza kedua-dua minuman ini memang sedap dan tiada bau yang kurang menyenangkan sebaliknya ada bau buah-buahan. Mudah untuk ditelan dan elok diamalkan setiap hari. 

Paling penting konsisten dan amalkan sehingga habis, bila dah habis beli lagi. Barulah nampak kesannya.


KITSUI Bebas bahan-bahan berbahaya




Kitsui ini diformulasikan secara unik untuk anda dengan Ramuan Halal Semula jadi yang dipilih khas dari yang terbaik untuk keperluan pemakanan gaya hidup moden harian anda. Cantik Semula jadi dengan Kitsui.

Untuk info lanjut dan pembelian, layari :


Post a Comment

7 Comments

  1. ena suka kitsui fedloss ni. lawas

    ReplyDelete
  2. Macam sedap je fiza minum. Nak cuba jugalah...dedua ni memang produk wajib nak kurus dan nak cantik.

    ReplyDelete
  3. Wah banyak testimoni yang dah berjaya dpt lose weight dan dpt kulit Cantik dengn kitsui

    ReplyDelete
  4. Nampak cam sedap je minuman ni... nak jugak la cantik cam fiza...

    ReplyDelete
  5. Banyaj kelebihan dua produk ni.. Dapat cerna badan semua

    ReplyDelete
  6. I read many good reviews about this, so tempted to try also.

    ReplyDelete
  7. Trusted brand ni, nk cuba juga, PKP ni bdn naik huhu

    ReplyDelete