Find us on Facebook

Comfort Zone Hydramemory Hydra & Glow Ampoule | Spa wajah di rumah, bantu kulit jadi lebih gebu, lebih halus dan berseri

Assalamualaikum. Lockdown, PKP, duduk rumah, sememangnya buat kita terkurung dan segala aktiviti memang terhad dalam rumah. Tapi bila duduk dalam rumah pun bukan kita hanya duduk saja. Pelbagai aktiviti boleh kita lakukan. Kalau sebelum ini ada yang suka pergi spa wajah, bila lockdown mesti aktiviti berspa terpaksa ditangguhkan dahulu. Fiza nak share dan review Comfort Zone Hydramemory yang mana korang boleh melakukan spa wajah di rumah je. 


Comfort Zone Hydramemory Hydra & Glow Ampoule | Spa wajah di rumah, bantu kulit jadi lebih gebu, lebih halus dan berseri Waktu PKP nie memang tak boleh nk ke mana, apa lagi ke SPA wajah. Jadi korang jangan risau, bagi yang selalu ke SPA, kini boleh dapatkan rawatan dengan menggunakan HYDRAMEMORY HYDRA & GLOW. Ia adalah penyelesaian terbaik untuk mendapatkan perfect intensive dan alternative home-care untuk situasi kita yang berada dalam lockdown.



The Brand – Comfort Zone

Luscious Solution Sdn Bhd (dahulunya dikenali sebagai Firstwide Concept) adalah sebahagian daripada Cheerful Marketing Group. Ia ditubuhkan pada tahun 2008 sebagai syarikat pengedaran yang membekalkan produk penjagaan kulit dan rambut & kulit kepala. Hari ini, mereka mempunyai perkongsian lebih dari 200 salun kecantikan & rambut di seluruh negara dengan rancangan mengembangkannya pada masa akan datang. 

Mereka telah mewujudkan pasaran yang berjaya di Switzerland, Dr. Rimpler, Isabelle Lancray, Comfort Zone, Skin Regimen, Nubea dan H.Zone produk di Malaysia.

Hydramemory Hydra & Glow Ampoule

Comfort Zone jenama penjagaan kulit profesional yang ditubuhkan pada tahun 1996 dengan pendekatan berasaskan sains. Dengan pengalaman 20 tahun dalam industri spa dan inovasi berterusan, [comfortzone] menawarkan result-oriented, clean formulas dan rawatan spa untuk wajah dan badan.

Picit atas telapak tangan dah sapukan ke seluruh wajah


Hydramemory Hydra & Glow Ampoule Pekat menghidrat dan menyinari kulit menjadikan kulit lebih lembap, licin dan berseri. Sangat sesuai mereka yang berumur 25 hingga 40 tahun, dan untuk kulit menjadikan kulit lebih matang dalam iklim kita yang sangat panas.

Ia membantu :

• Melembapkan, mencerahkan dan melindungi kulit secara aktif
• Mengoptimumkan perlindungan cahaya dan antioksidan
• Meningkatkan penghidratan mendalam dan mencegah kekeringan kulit melalui
kesan penghalang

Kesannya akan kelihatan dalam masa 7 hari je. Ia bebas daripada derivatif haiwan, pewarna tiruan, wangian dan paraben. Ideal untuk Vegan dan mereka yang inginkan kulit yang cantik dan licin



Hydramemory Hydra & Glow Ampoule dirumus dengan Brand Conscisous Science approach betul-betul bersih, kaya dengan bahan berteknologi tinggi yang asli dan selamat. 

Ia juga :

 • Bebas dari derivatif haiwan, pewarna tiruan, wangian dan parabens yang ditujukan untuk Vegan dan semua orang yang mencari penjagaan kulit yang sustainable dan transformational

 • Dibuat di Itali, Parma, Itali di Davines Village, B yang diperakui syarikat dan laman web pengeluaran karbon yang hanya menggunakan sumber yang boleh diperbaharui dan dikitar semula sepenuhnya dan dikitar semula sepenuhnya serta CO2 offset packaging


Dapatkan promosi hebat !!!

Beli Hydramemory Hydra & Glow Ampoules – FREE Hydramemory Serum (8ml) bernilai  RM108 dengan setiap pembelian (harga sekarang at RM208; n/p at RM238)

Boleh dibeli di Lazada dan Shopee Mall Comfort Zone di https://bit.ly/3zEbPSy

Untuk info lanjut layari :


#ComfortZone #CZampoules #SustainableBeauty #HealthySkinWithCZ 

Post a Comment

0 Comments