Find us on Facebook

Guerisson Bright Me Cream krim pelembab dan pencerah | Claire's Korea diperakui halal dan selamat digunakan

Assalamualaikum. Antara produk kecantikan terkenal di Korea Selatan, Guerisson kini hadir dengan Guerisson Bright Me Cream. Jujur Fiza katakan bahawa pada mulanya Fiza memang tidak yakin dengan status halal produk ini kerana Guerrison menggunakan Horse Oil sebagai bahan utama dalam produk di bawah Claire's Korea. 


Guerisson Bright Me Cream krim pelembab dan pencerah | Claire's Korea akui halal dan selamat digunakan | Rugilah kalau Fiza tak kongsikan manfaat dan kelebihan krim pelembab dan pencerah Guerisson. Boleh guna di muka dan seluruh badan. Jadi ia bukan terhad pada muka sahaja.


Guerisson Bright Me Cream, mampu mencerahkan secara semula jadi dan ini adalah produk Pensijilan halal pertama Guerisson. Bertambah yakin nak guna produk Korea nie. 



Kandungan bahan dalam Guerisson Bright Me Cream adalah dari tumbuhan semulajadi







Fiza suka pakai kat muka, leher dan tangan, paling penting sapuannya tak melekit. Selesa betul sebab ia cepat serap dan kalau korang make up, jadikan je krim Guerisson sebagai make up based, percayalah make up korang akan lagi smooth dan cantik je. 

Magnet authentication sebagai pengesahan produk adalah asli


Untuk info lanjut boleh layari http://www.claireskorea.com/en/brand/guerisson atau Beli sekarang di Guerisson official store di Shopee Mall : Guerisson Malaysia

Post a Comment

0 Comments