Find us on Facebook

Clinelle PureSWISS Hydracalm series mampu mengunci kelembapan kepada kulit sehingga 72jam serta 32x tindakan hydracalm

Assalamualaikum. Tengok lah set rangkaian penjagaan kulit wajah Clinelle PureSWISS Hydracalm series nie. Packaging dia pun dan buatkan Fiza tertarik untuk mencuba. Clinelle PureSWISS Hydracalm mampu mengunci kelembapan kepada kulit sehingga 72jam serta 32x tindakan hydracalm.




Clinelle PureSWISS Hydracalm series mampu mengunci kelembapan kepada kulit sehingga 72jam serta 32x tindakan hydracalm | Memang best pakai Clinelle nie. Ia lengkap dengan gel pembersih, losyen, serum dan juga krim muka. Nak guna just ikut turutan dan jangan malas.

Tak pasal je masalah kulit kering dan kusam yang Fiza ada beransur kurang. Hasilnya dapat dilihat dalam 3 hari kerana ia terdiri daripada bahan semulajadi dan tidak berbahaya untuk kulit. 


Rangkaian penjagaan kulit wajah Clinelle PureSWISS Hydracalm terdiri daripada:
  • PureSWISS Hydracalm Cleansing Gel
  • PureSWISS Hydracalm Lotion
  • PureSWISS Hydracalm Serum
  • PureSWISS Hydracalm Cream


PureSWISS Hydracalm Cleansing Gel



Pembersih bebas sulfat berbuih lembut membersihkan kotoran & sebum berlebihan serta memberi kelembapan semula jadi kulit. Kulit terasa segar, lembut & kenyal.


PureSWISS Hydracalm Lotion



Tekstur ringan yang luar biasa, losyen penghidratan seperti air yang membantu menyuburkan, menghaluskan & menggebukan kulit. Kuasa penghidratan losyen ini menyempurnakan liang pori & meningkatkan penyerapan produk penjagaan kulit seterusnya. Kulit lebih halus, terhidrat & dikondisikan.


PureSWISS Hydracalm Serum


Serum intensif yang meningkatkan penghidratan kulit & mengunci kelembapan untuk kesan tahan lama. Kulit gebu, lembap & lembut seperti sutera.


PureSWISS Hydracalm Cream



Krim yang tidak berminyak & ringan yang memberikan penghidratan yang kuat & mengembalikan kelembapan pada kulit anda untuk penghidratan yang berpanjangan. Ia melicinkan penampilan garis-garis kering & mengurangkan rembesan minyak untuk kulit yang lembut, matte & segar.


Cara Penggunaan 

1. Mula-mula gunakan pembersih muka Cleansing Gel dan diikuti dengan Hydracalm Lotion. Pembersih bebas sulfat berbuih lembut membersihkan kotoran & sebum berlebihan serta memberi kelembapan semula jadi kulit.

2. Fungsi Hydracalm Lotion pula membantu mengecilkan liang pori & meningkatkan penyerapan produk penjagaan kulit seterusnya.

3. Lepas itu pakai Hydracalm Serum. Hydracalm Serum membantu meningkatkan penghidratan kulit & mengunci kelembapan untuk kesan tahan lama. 

4. Terakhir guna Hydracalm Cream. Teskturnya ringan dan tidak berminyak. Ia akan membantu memberikan penghidratan yang kuat & mengembalikan kelembapan pada kulit. 




Kesannya kulit akan rasa licin, lembap, lembut, gebu dan lebih halus. Boleh kata kalau nak mengembalikan semula kelembapan dan keanjalan kulit wajah, memang Fiza syorkan untuk cuba Clinelle PureSWISS Hydracalm Series dan ia sesuai untuk semua jenis kulit.




Diformulasi dan diperbuat ekslusif dari Perancis, sangat berkesan untuk kebaikan dan penyerapan kelembapan kulit yang tahan lebih lama. Terima kasih Home Tester Club kerana memberi peluang untuk Fiza mencuba rangkaian Clinelle PureSWISS Hydracalm.

Wassalam.

Post a Comment

3 Comments

  1. Macam best jer produk clinelle ni, tak pernah cuba lagi... baca info sini dulula

    ReplyDelete
  2. Cntik botol dia.. Tertarik denganncream dia ty

    ReplyDelete
  3. ramai kata produk ni bagus. lagipun banyak jual kat farmasi kan

    ReplyDelete