Find us on Facebook

Inchaway Sacha Incha Oil Cold Pressed Extra Virgin 100% Organik

Assalamualaikum. Rasa bertuah bila diperkenalkan dengan Sacha Incha Oil. Terus terang Fiza memang tidak tahu akan kewujudan incha oil ini. Rupa-rupanya ia adalah makanan tambahan yang terbaik untuk tubuh badan kita. 



Sacha Incha Oil Cold Pressed Extra Virgin 100% Organik | Inchaoil (Sacha Inchi Oil) mempunyai kandungan Omega-3, Omega 6 dan 9 yang sangat tinggi yang mana ia dapat membantu dalam semua jenis masalah kesihatan yang timbul akibat diet yang tidak seimbang di pada zaman moden. Oleh kerana tubuh manusia tidak dapat menghasilkan atau mensintesis Essential Fatty Acids (EFA) dengan sendirinya, Inchaoil adalah makanan tambahan yang sangat baik untuk diambil setiap hari.




Tumbuhan Sacha Inchi

Sacha Inchi adalah tanaman yang kebanyakannya ditanam di Sungai Rainforest di Amerika Selatan. The Sacha Inchi minyak adalah 100% organik dan coldpressed. Minyak ini sangat unik sehingga merupakan tumbuhan yang paling tidak dikenali. 

Malangnya, kerana tidak banyak orang mengetahui tentangnya, tidak banyak yang mengetahui banyaknya faedah yang ditawarkannya. Tumbuhan sacha inchi adalah tanaman berbentuk bintang telah ada selama ribuan tahun di mana penduduk asli Peru dan penduduk asli lain di lembah Amazon telah menggunakannya untuk memasak dan ubat-ubatan kesihatan. Walaupun banyak minyak dihasilkan melalui ladang, tanaman ini diperoleh melalui penuaian yang mesra alam. Ini adalah tanaman hutan, yang bermaksud tanaman ini tumbuh subur di kawasan berhutan tinggi, dan oleh itu mendorong penghutanan semula.







Satu sachet 3ml diambil selepas sarapan pagi. Ianya Halal serta mendapat pensijilan GMP. Untuk info lanjut, pembelian dan pertanyaan, layari www.facebook.com/HealthTalkInc.

Pesanan juga boleh dibuat https://healthtalks.wasap.my 

Istimewa untuk pembaca, gunakan promo code HTIxDR serta dapatkan keistimewaan berikut:

1. Penghantaran percuma di Malaysia (bernilai RM10 +)
2. Keahlian percuma (bernilai RM10 +)
3. Tambahan 15 sachet (berharga RM50 +)

Wassalam.

Post a Comment

7 Comments