Find us on Facebook

NUViT Sunscreen memberi perlindungan terhadap cahaya matahari serta melembapkan kulit

Assalamualaikum. Cuaca panas memang sinonim dengan negara kita ini. Kulit Fiza nie kalau terdedah kat cahaya matahari yang lama, tengoklah dalam 2-3 hari, memang nampaklah sunburnnya. Jadinya, kalau nak cari produk pelindung matahari pastikan ia selamat untuk kulit serta melembapkan kulit. 



NUViT Sunscreen memberi perlindungan terhadap cahaya matahari serta melembapkan kulit | Produk suncreen yang ada selalunya mengeringkan kulit, tapi tidak dengan NUViT Sunscreen dengan SPF 50+. Sapuannya memang terasa ringan di wajah seolah-olah memakai krim bedak asas di kulit.

Kenapa tak rasa seperti pakai krim pelindungan matahari?

Ini kerana Nuvit telah dicipta sebagai krim pelindung cahaya ringan yang unik dan sesuai untuk semua jenis kulit. Cecair ringan ini memberikan perlindungan yang tinggi melalui teknologi Photo-Shield yang dapat membantu menghalang sinar UVA dan UVB serta melindungi kulit kita dari photo damaging effects dan free radical damage.



Ringan serta tidak berminyak

Digabungkan dengan sifat anti pencemaran, ia membantu memperbaharui kulit yang sihat. Krim NUViT Sunscreen ini memberikan kesegaran setiap kali digunakan. Ia juga dijamin selamat dan melembapkan kulit secara semulajadi. Ringan dan tidak berminyak.




Formula ringannya buatkan kulit Fiza tidak bersinar dan berminyak apabila berpeluh. Senang digunakan dan cepat meresap ke dalam kulit. Paling best ia menjadikan kulit lembap dan sesuai untuk semua jenis kulit. Boleh dipakai setiap hari sebelum keluar rumah. 

Untuk info dan pembelian, boleh layari : 



Post a Comment

2 Comments

  1. bagus ni untuk lindungi kulit dr sinar UV..:)

    ReplyDelete
  2. menarik 😍 kena try ni sebab sunscreen lama sha dah nak habis hahaha

    ReplyDelete