Shopee CNY Campaign 2020

Assalamualaikum. Tahun Baru Cina bakal disambut esok. Sempena itu juga Fiza nak share projek shopee yang kami para ambassador buat pada bulan Januari 2020 sempena perayaan CNY. 


Ramai yang tanya baju yang Fiza pakai tu beli kat mana. Fiza beli di pasaraya Hari-hari je. Harganya kalau tak silap 59.90. Boleh tahan jugak harga walaupun baju sahaja. Tetapi kain dan sulamannya memang cantik. Kalau tengok kat tempat lain harga cheongsam memang mahal. Pakaian perayaan kan. Kalau baju raya kita pun sama juga mana ada yang murah.

Jangan lupa, sempena CNY Shopee Malaysia menawarkan RM8 Prosperity Deals plus RM18 Free Shipping. Jangan terlepas yer masa untuk berbelanja sebelum jualan berakhir! Huat ah Huat ah!

Untuk info layari Shopee Malaysia. 


Post a comment

3 Comments

  1. Menariknya..suke shopping dekat shopee harga murah

    ReplyDelete
  2. waalaikumussalam. comey sangat bila pakai baju tu ^_^

    ReplyDelete
  3. shopee gakkkkk tak abis2 sale hahahah menggoda betul...

    ReplyDelete