Happy Birthday August Babies

Assalamualaikum. Sekarang kita sudah memasuki bulan September. Pejam celik kejap je dah nak penghujung tahun. Rutin biasa bila company adakan sambutan hari jadi setiap bulan untuk kakitangan pejabat. 


Bulan Ogos nie ada yang sudi nak ambil gambar. Fiza pun copy paste la masuk blog. Kredit gambar kepada Kak Nor (pakai tudung kuning).

Mr. Cheah lahir bulan Ogos.

Fiza tolong potong kan brownies nie yer

Sedap dan brownies memang kegemaran sangat

Geng makcik bawang

Selit jugak dengan team Finance

Bila ada makan-makan macam ini barulah semua department dapat berkumpul. Itu pun ramai juga yang tiada. Kalau tak memang susah nak bertemu walaupun satu bangunan sebab masing-masing sibuk dengan kerja.

Wassalam.

Post a comment

2 Comments

  1. Seronoknyaa dapat makan banyak2 ni.. Anyway, happy belated bday to August babies.. Bday ekin pun bulan ogos juga. Hehe

    ReplyDelete
  2. Ogos dah berlalu pergi.. sekejap je dah bulan september..

    ReplyDelete