Berhenti kerja?

Assalamualaikum.. ramai blogger yang dah mula bercuti rasenye.. Hari minggu nie nak berupdate blog skit.. takde ape yang Fiza nak storty sangat.. semalam mcm biasa petang bersukan memanah..  memandangkan penat.. 10.30  malam Fiza dah tidur.. 
Fiza bangun tidur hari nie dengan perasaan yang sangat tidak menyenangkan.. mimpi Fiza diturunkan pangkat.. dalam mimpi tu rasa macam nak berhenti kerja jer.. bila bangun pagi baru teringat yang itu hanya mimpi.. tetapi rasa sedih jugak bila dapat mimpi macam tu.. terpikir pulak, sampai bila rezeki Fiza ditempat kerja sekarang yer.. perlu ke Fiza mencari kerja lain... macam serabut jer mimpi malam tadi... 
google image
Mimpi kan.. biasa la.. kadang2 indah.. kadang2 nak mengingatkan kita supaya jangan complacent dengan apa yang ada..  
Fiza nak memasak tengah hari dulu.. bagi blogger2 yang berkesempatan untuk join GA, Fiza nak jemput korang semua support GA pertama Fiza nie.. Cuti-cuti GIVE AWAY.. harap dapat sambutan.. selamat berhujung minggu dan bergembira bersama orang tersayang.. >_<

Post a comment

8 Comments

  1. Betul tu, mimpi hanya mainan tido :)

    ReplyDelete
  2. Bisalah mimpi tu. Be positive, maknanya usaha lagi utk dinaikkan pangkat.hihi

    ReplyDelete
  3. la..tu GA fiza ke?tak tgk pon..sori..huhu

    ReplyDelete
  4. mimpi mainan tido..

    ejulz join.. :)

    ReplyDelete
  5. mimppi mainan tidur.. tapi, mana tahu kot2 mimpi tu boleh jadi petanda.. hehehe

    ReplyDelete
  6. kekadang ada btlnya juga mimpi tu

    ReplyDelete