Koleksi Fridge Magnet dari Bali, Indonesia

Assalamualaikum dan Salam Jumaat.. Korang dah breakfast ker? Fiza hari nie dapat 2 bungkus nasi lemak.. Alhamdullillah rezeki pada hari Jumaat.. satu bungkus dah makan, tinggal lagi satu.. tak kesahlah makan banyak pun, orang dah bagi takkan nak tolak kan.. nanti diet la semula.. hehe.

Fiza lupe yang sepatutnye entry koleksi FM dan keychain nie patut keluar hujung bulan Februari.. hari nie baru teringat.. 

Keychain Bali dari Blogger Lieya

Keychain Menara KLCC dari Blogger Zarena

Keychain rabbit dari Blogger Zarena

FM Menara KL dari Blogger Zarena

FM Bali dari officemate Hanis

Terima kasih sangat2 pada blogger dan kawan yang menghadiahkan keychain dan FM.. Fiza memang pengumpul keychain sejak zaman sekolah lagi.. Minat terhadap FM pulak lepas dah ada peti ais sendiri.. baru minat tu timbul..  tak sangka hobi tu dapat diteruskan sehingga sekarang.. Korang pun mesti ada minat yang sama jugak kan.

p/s: Jangan lupa berselawat hari Jumaat.. Ya Allah x 1000

Post a Comment

11 Comments

  1. comel2 la fiza..mesti dah byk koleksi fiza nie kan

    ReplyDelete
  2. wah setiap bulan ada collection baru yer...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum fiza, sheila pun suka kumpul keychain dari dulu. sejak ada peti sejuk sendiri lepas kawin baru suka kumpul FM. hehehe. suka sangat FM, unik sebab boleh lekat kat peti sejuk. hari2 tengok ~~~

    *murah rezeki dapat nasi lemak. hehe

    ReplyDelete
  4. sy selalu gak menambah-nambahkan koleksi FM n Keychain utk mamaD..selalunya rakan ofis yg bagi bila depa ke luar negara..; best juga ada hobi macam ni kan...

    ReplyDelete
  5. comei semua fm fiza.. akak pn suka beli fm kalau pg melancong.. =D

    ReplyDelete
  6. semuanya cantik..sy suka jgk kumpul

    ReplyDelete
  7. keychain rabbit 2 comel je..

    ReplyDelete
  8. comel semua koleksi keychain fiza. :D

    ReplyDelete