Find us on Facebook

K-Drama Review : Faith / The Great Doctor

Sape yg x minat Lee Min Ho..daripada cite Mackerel Run, Boys over Flower, City Hunter smpai la cite The Great Doctor..mmg jatuh cinte btui ngk muke dye yg cute tu..Cite the great doctor aq rase paling best dye lakonkan. 

Sinopsis:

Drama ini menunjukkan percintaan antara pahlawan dari zaman purba dan seorang doktor wanita dari zaman moden, cinta mereka merentasi masa dan ruang. Ia juga akan memberitahu cerita tentang proses membuat seorang raja yang benar.

Yoo Eun Soo (Kim Hee Sun.) Adalah seorang pakar bedah plastik berusia 33 tahun dalam tahun 2012. Dia asalnya seorang pakar bedah umum, tetapi dengan cepat mendapati bahawa ia adalah bekerja terlalu keras, di bawah berbayar profesion dan melompat kapal kepada pembedahan plastik. Impiannya adalah untuk suatu hari nanti membuka amalan sendiri. Tetapi satu hari, Choi Young (Lee Min Ho) kidnaps beliau dan mengambil kembali ke era Goryeo, meminta bahawa dia menggunakan kemahiran perubatan beliau untuk menyelamatkan nyawa Ratu.

 Cinta cerita mereka berikutnya satu perjalanan panjang iman yang menjangkau abad dan mengubah kedua-duanya, sebagai Eun Soo mendapati tujuan sebenar dalam ilmu perubatan beliau buat kali pertama manakala Young adalah diilhamkan untuk hidup sekali lagi melalui penentuan, Eun Soo itu keriangan yg tak tahu lelah dan cinta kehidupan.

Pelakon yg terlibat

cute nyer... =P

 mmg sesuai sgt..tp klu ganti aq pown ok gak..hehe
nk ngk pic lagi...ader kt bwh...

whatever pown..cite nia akan diulang di channel ONE HD 393.. pas nie ly ar lyn lg...

Post a Comment

0 Comments