Sepetang di Taman Tasik Titiwangsa

Assalamualaikum. Minggu ini umat Islam akan menyambut Hari Raya Korban. Tahun ini Fiza hanya beraya di Bentong. Hari ini masih ke pejabat. Esok malam baru bertolak balik kampung. 

Agak lengang jugak jalan hari ini, cepat sampai ke pejabat sebab ramai yang dah pulang ke kampung. Tapi di pejabat masih ramai yang bekerja sebab dorang kebanyakkan kakitangan orang Sg. Buloh. 

Berbalik kat tajuk, dua minggu lepas Dedi bawa kami makan angin kat Taman Tasik Titiwangsa. Lama betul tak singgah jalan-jalan kat sini. Banyak renovation kat tasik maka pengunjung tak dapat nak pusing satu tasik.

Angin sepoi-sepoi buat Huwainaa mengantuk

Abang Thaqif dengan kipas

Minat dengan basikal tapi tak pandai bawa lagi

Sewa helikopter

Thaqif tolong ambil gambar

Huwainaa pakai topi dedi 

Khidmat sewa kereta control mini

Khidmat sewa basikal

Jom pusing-pusing

Ramai yang lepak tepi tasik

Abang Thaqif masuk stroller dulu, dia teruja sangat dengan air tasik

My kiddos

Cuaca panas terik walaupun jam 5.30 petang. Kami tak singgah lama sebab balik nak singgah Tesco Rawang, nak beli barang dapur. Seronok dapat bawa anak-anak jalan. Lagipun Huwainaa baru sahaja baik dari demam selsema. Memang saja bagi dia hirup udara segar.

Wassalam.

Post a comment

9 Comments

  1. Kan... Panas betul cuaca sekarang. Tapi sian jugak tgk anak² asyik terperap di rumah. Nak jugak bwk dorang keluar. Apa² pun salam aidiladha. Hati² balik kpg 😊

    ReplyDelete
  2. waaaa.. seronok anak2 dpt keluar jalan2 camni.. :)

    ReplyDelete
  3. Comelnyaaaa keluarga ni!!! ^^ hheheh selamat menyambut hari raya korban... :D

    ReplyDelete
  4. singgah sini sambil follow blog

    https://messarah.blogspot.com/2018/08/altheas-real-fresh-skin-detoxer-review.html

    ReplyDelete
  5. pg smlm lalu kt sini... sedih tengok sampah merata2 dr tepi tasik smpi lah ke tepi jalan...

    ReplyDelete
  6. done follow!

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum. Tahniah kerana anda terpilih sebagai salah seorang pemenang GA yang Abam Kie anjurkan tempohari. Untuk maklumat lanjut dan cara untuk menuntut hadiah, sila layari pautan di bawah ini. Terima kasih.

    https://www.zukidin.com/2018/08/keputusan-guess-my-weight-giveaway.html

    ReplyDelete
  8. Bestnya.. banyak aktiviti dah kat sini ye.. Syok nie bawa anak anak riadah..

    ReplyDelete