W.W ~ Cakap Salah tak ckp pun salah

Assalamualaikum...
acener tuh.. 

Post a comment

21 Comments

  1. hahaha! mmg rase nak lempang kalau jumpa org camtu :)

    ReplyDelete
  2. nie blh mendatangkan hot nie fizza..

    ReplyDelete
  3. ahhha
    bese kenea
    so.
    better become lone ranger

    ReplyDelete
  4. haha biase kne kes gini..tnye2 pastu bile da bgtau pilihan xnk plak..aishh baik decide sndiri xyah tnye kn

    ReplyDelete
  5. Pertanyaan yg sebenarnay sudah ada keputusan...buang masa membantu !

    ReplyDelete
  6. huhu pilih yg mn pun serba tak kena..-_-

    ReplyDelete
  7. hahaa..selalu jadi dalam kehidupan seharian kita :)

    ReplyDelete
  8. tanya pulak kt dia macam tu.. hihi

    ReplyDelete
  9. hahaha.. pernah ada kawan camni.. hehe

    ReplyDelete
  10. malas dah nak buat keputusan kalau dia tanya pendapat.. hehe

    ReplyDelete
  11. kawan macam ni memang sengaja cari pasal.
    cet.
    tapi depa kiut lagu tu.
    takpo eh dimaafkan.

    ReplyDelete
  12. aku biasa kena ngan bini aku...

    ReplyDelete
  13. Better diam jer.. jgn pulak bila dh diam tue pn salah jugak..hehehe

    ReplyDelete
  14. Stress mcmni.. sama kes dengan suh pilih tempat makan.. bila dah pilih tempat, "Ermm taknak lah kat situ, takde tempat lain?"

    tabah jela..

    ReplyDelete
  15. Ikut suka kaula labu..ckp kat dia..ngeh..ngeh... ^_^

    ReplyDelete