Back to back : Oreo Ice Blanded

Assalamualaikum... baru jer lepas BW tadi.. terserempak dengan roti telur kat Blog Ika... Kebetulan mmg nak update pasal minum petang nie masa hari sabtu minggu lepas.. last2 hari nie baru update.. adoi punye la lame kan.. 

roti telur 

Hari ahad pula kami minum petang di kedai sambil makan rojak buah dan pulut durian.. 
oreo ice blended 

pulut durian.. nie mmg favorite mr. hubby 

Rojak buah nie Fiza tak puas hati sebab buah tak banyak...
tp sos dia memang sedap..

Nak update blog lagi nie tapi ada cite korea pulak.. kalau sempat nak publish mlm nie.. kalau tak sempat kene publish esok je la.. 

p/s: awal-awal tahun nie betul2 terasa kesibukan yang amat sangat.. kerja kat opis pun banyak.. masa yang ada Fiza  mmg kene bahagikan betul2.. kerja memang tak kan habis selagi kita hidup kan.. yang penting banyakkan berdoa untuk dipermudahkan segala urusan.. amin..

Post a comment

6 Comments

  1. lama x buat roti telur sendiri.. hehe

    ReplyDelete
  2. sedap tu roti telur.. weekend hari bersama family..

    ReplyDelete
  3. Roti tlur letak telur lebih..ngeh..ngeh..semoga dpermudahkan segalanya tuk fiza eh..

    ReplyDelete
  4. aduhh pulut durian.. sedapnya ..nyum nyum

    ReplyDelete
  5. aduhh terliur tengok pulut durian .. nyum nyum

    ReplyDelete