Salad ayam mudah sebagai menu sarapan pagi

Assalamualaikum.. ingatkan nak publish entry nie pagi tadi.. last2 dah tgh hari.. Fiza bawa bekal ke opis hari nie.. breakfast salad ayam.. Konon-konon mcm menu diet kan.. tak de maknenye sebab ada mayonis.. 


Nak off blog dulu.. sempat update skit jer.. petang nie ada meeting mcm biasa.. nak buat preparation.. 
esok atau mlm nie boleh BW sebab esok cuti.. yahooo... 

Post a comment

26 Comments

  1. Assalamualaikum fiza. sodapnya. hehe okey esok jumpa blogwalking hehehe

    ReplyDelete
  2. dapnye salad...diet ke camtu? hhee

    selamat bercuti

    ReplyDelete
  3. Emmm sdpnya menu fiza..nak diet ekk

    ReplyDelete
  4. tadi aku kenyang sekarang dah jadi lapar...

    ReplyDelete
  5. menarik nampaknya salad ayam tuu..

    ReplyDelete
  6. Wah... sedappppnya bekfes ^__^

    ReplyDelete
  7. Sedapnya fiza.. dari tadi akak dok bw asyik dijamu mata dgn makanan yg sedap2 jer.. =D

    ReplyDelete
  8. weee~~~
    sangat happy :DDD <333
    n sedap T_T
    cmane boleh buat salad ayam ni haihhh untunglah kak fizaaaaa hiks

    ReplyDelete
  9. aeh,cane buat tu?macam sodaap joo..hee ^_^

    ReplyDelete
  10. Sedapnya fiza,,share resepi bole

    ReplyDelete
  11. Salam Jumaat & Jom Lunch Fiza!!!

    ReplyDelete
  12. nampak sedap je, nampak sedap je~ dahlah salad ayam pulak tu :D

    ReplyDelete
  13. Nmpk sgt sedap ni fiza..nak sikit..hehe

    ReplyDelete
  14. salam jumaat.. wahh nampak sedapnya

    ReplyDelete
  15. sumpah husna tak boleh nak terima.. :/

    ReplyDelete
  16. sedapnya. jadik lapar balik semula. haha.

    ReplyDelete