Time to rest NOW

Assalamualaikum.. Fiza baru berkesempatan untuk update blog hari nie.. Kata tak kerja? Nak BW.. baru nak buat nie..  mmg Fiza cuti hari nie.. bangun pagi kemas rumah.. habuk sana-sini semua Fiza dah clearkan.. rasa mcm nak patah pinggang huhu..
kredit : google image
Lepas siap kemas rumah.. terus pergi NSK beli barang untuk masak tengah hari.. kebetulan adik Fiza dan adik ipar nak dtg lepak kat rumah, Fiza pun keluar beli ayam, ikan siakap dan sayur sawi dan kacang botol.. Menu yang jadi pilihan Fiza ikan siakap stim limau, ayam panggang, goreng kacang botol dan telur goreng.. serius tak sempat nak ambil gambar.. huhu
kredit : google image
Lepas makan tgh hari, dalam jam 3 petang, Fiza ke lapang sasar Rawang untuk raptai menembak esok... Nasib baik kali nie buat di Rawang, tak la jauh sangat.. Kat sana Fiza siapkan teks ucapan untuk esok dan menyibuk2 apa yang patut... tak lama Fiza duk kat sana.. terus minta kebenaran nak balik.. sebab penat sgt..
Sampai umah kul 7.. fuhh.. akhirnya baru la boleh rehat.. 
kredit : google image
Bila buka lappy dah mula nguap2.. tapi Fiza tak leh tido lagi sebab jap lagi ada perlawanan bola sepak Pahang vs Lions xii untuk Piala Sumbangsih 2014.. Of coz sokong Pahang kan..  Hogoh Pahang Hogoh
kredit : google image
Ok lah.. tak nak bebel panjang.. Fiza nak sambung BW pulak setakat termampu.. huhu... ngantuknye... 

Post a comment

21 Comments

  1. ish penatnyaaaa T_T
    hiiihihi
    goodnight kak fiza, sleep n rest well yaa

    ReplyDelete
  2. kite yg bace ni pon terase pnatnye.. hehe..

    arap pahang menang..
    kite sokong itam putih. ekeke

    ReplyDelete
  3. happy resting dear. Akak baru nak start BW, tenet slow malam tadi kacau jiwa dibuatnya! hehe :D

    ReplyDelete
  4. kompem lum bangun lagi ni.. (di saat akak mengomen)..

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum fiza, wahh busy la satu hari. slow2 ye, jangan sampai sakit2 badan pula. hehe sodapnya menu2..

    ReplyDelete
  6. padat betul jadual cuti fiza.. semoga semuanya berjalan lancar.. sedap tu semua fiza masak..

    ReplyDelete
  7. Salam.

    Semalam pun, lepas isya' terlelap terus sampai ke tengah malam..penat dan letih dari hari2 sblmnya bawak ke hari cuti..jadi smlm, cuti, pa lagi, topup tido la jawabnya,hehehe

    ReplyDelete
  8. sis pndai menembak ye? bestnyer..

    ReplyDelete
  9. Selamat berehat Fiza ;) saya pun suka hello kitty...saya follow sini..

    ReplyDelete
  10. penatnyaa rutin seharian...mnembak ape ni..btw all da best ye

    ReplyDelete
  11. wah..semanagat tgk bola..hihi
    hari ni hari minggu leh tdo sepuasnya..yeyyyy

    ReplyDelete
  12. menu sedapnya!! drooling..hehehe..

    ReplyDelete
  13. mama tak dapat rest lagi ni... adui.. bzzzz

    ReplyDelete
  14. Oh wow, so rajin lah.. Give me some of your Rajin-ness xD

    ReplyDelete
  15. satu hari penuh dgn aktiviti mmg memenatkan ...

    ReplyDelete
  16. satu hari penuh dgn aktiviti mmg memenatkan ...

    ReplyDelete
  17. yes! pahang menang cik hafiza! yahooo!!!

    p/s : saya pon giler busy, sekarang baru ada masa nak BW. smlm sekejap kejap je.. =3

    ReplyDelete
  18. hari2 kita ada rutin yang perlu dilakukan kan fiza...ika pun macam tu..tak terkejar kadang2 tu...

    ReplyDelete