Find us on Facebook

TopzMall Ramadan Sale 2023 nikmati diskaun sehingga 80% untuk pelbagai keperluan sempena Aidilfitri

Assalamualaikum. Dah shopping keperluan untuk hari raya ke tu? Macam Fiza lagi suka beli secara online. Bukan apa, memang tak suka nak bersesak-sesak dekat Mall tu nak-nak bulan puasa, dengan cuaca panas lagi. Kalau ada cara mudah untuk membeli-belah, kenapa nak susah-susah, betul tak? 


TopzMall Ramadan Sale 2023 nikmati diskaun sehingga 80% untuk pelbagai keperluan sempena Aidilfitri | Platform membeli belah atas talian pilihan Fiza mestilah TopzMall dan sempena menyambut Hari Raya, TopzMall sedang mengadakan TopzMall Ramadan Sale 2023 buat para pelanggan dengan promosi hebat dengan diskaun sehingga 80%. 

Dah la boleh shopping kat hujung jari je, ada diskaun pula tu. Kempen TopzMall Jualan Ramadan 2023 bermula 29 Mac 2023 - 18 April 2023 dan boleh claim subsidi Free Shipping Voucher tanpa pembelian minimum, ianya juga sah dari 29 Mac hingga 18 April 2023 sahaja. Macam mana nak claim TopzMall Free Shipping Voucher? Kena la baca sampai habis. 


Jenama Top Brands Leaderboard

Para pembeli dan pelanggan boleh merebut peluang untuk membeli barangan dari Top Brands Leaderboard seperti Fu Wang, G&G Century, Cubiloxe, Hei Hwang, Vivo, XiaoMi, Himo, JBL, Yunteng, Philips, Panasonic, Morphy Richards, Tefal, My Lovely Baby, VTech Toys Malaysia, Biosilk, dan banyak lagi. 


Nak lagi mudah, korang boleh klik Top categories yang terdiri daripada Raya Hampers, Raya Gift Set, Kurma, Groceries, Home & Living, Kitchen Appliance, Mum & Babies, Electronic & Gadgets, dan lain-lain lagi.

Hamper Raya & Set Hadiah

Tradisi kunjung-mengungjung pada hari raya tidak lengkap jika datang dengan tangan kosong. Kan lebih manis kalau kita bawa sekali hamper raya, terutamanya kepada sanak-saudara yang sudah lama tidak berjumpa.


Dan kalau jauh, boleh kirimkan terus ke rumah mereka. Zaman kan dah serba maju. Order je kat TopzMall, pelbagai pilihan hamper raya dan gift set yang kita boleh pilih mengikut harga dan konsep yang kita inginkan.

Pilihan Raya Hampers bermula dari RM79, dengan diskaun sehingga 54% dan Raya Gift Sets bermula dari RM69, diskaun sehingga 35%. Boleh check out di sini --> Raya Hamper & Gift Set



Promosi Istimewa Ramadhan


Sempena menyambut Aidilfitri nanti, yang mencari perkakasan rumah, barangan elektronik, barangan bayi dan sebagainya, ini ada berita gembira!! TopzMall ada Promosi Istimewa Ramadhan untuk para pelanggannya.
  • Home & Living potongan diskaun sehingga 83%
Produk Baharu Dreame, harga pelancaran pada 22 Mac 2023 iaitu RM2,599 (M12 Wet & Dry Vacuum : Boleh check out sini --> Dreame M12 Wet and Dry Cordless Vacuum Cleaner


  • Kitchen Appliance potongan diskaun sehingga 71%
    • Tefal Air Fryer 0.8L - harga serendah RM282
    • Philip Cooker 2100W - harga serendah RM194
    • Morphy Richards Food Dehydrator 8L - harga serendah RM335

  • Mum & Babies Products potongan diskaun sehingga 68%
    • My Lovely Baby x Hauck Skootie - harga serendah RM189
    • VTech Toy - harga serendah RM39.90

  • Electronic & Gadgets potongan diskaun sehingga 37% 
    • Vivo New Product early bird promo pada 31 Mac 2023 (Check out sini --> V27 12+256GB 5G )


Boleh tengok banyak lagi barangan dan produk menarik dengan diskaun menarik untuk pembelian barangan di TopMall sempena Ramadan Special Promotion.


Bagaimana untuk TEBUS baucar penghantaran (free shipping voucher)

Untuk menebus baucer free shipping, ikut langkah di bawah :

       Langkah 1: Layari https://bit.ly/3Smi2eW & Register

       Langkah 2: Pergi kepada [ME > My Voucher] apply code [RAMADAN23] & Claim



       Langkah 3: Voucher auto deduct pada jumlah harga



Rebut tawaran diskaun dan baucer free shipping TopzMall!!!

Jangan tunggu lagi, raya dah makin dekat nie. Masa nielah kita nak membeli-belah dan mendapat sedikit penjimatan. Bukan sahaja jimat poket malah jimat masa juga.


 Mengenai TopzMall


TopzMall adalah platform dalam talian yang ditubuhkan di Malaysia dan kini sedang menjalankan Ramadan Sale dengan beberapa siri promosi. Para pelanggan boleh menikmati semua jenis Hamper Raya, Set Hadiah Raya, barangan runcit, produk rumah dan kehidupan, peralatan dapur, barangan untuk ibu dan bayi, serta elektronik dan gajet, semuanya dengan tawaran eksklusif TopzMall dan promosi istimewa daripada peniaga. 

Selain itu, pembeli juga boleh menuntut baucar penghantaran percuma yang disubsidi oleh TopzMall untuk diskaun tambahan!

Layari pautan sosial media berikut untuk info lanjut:

Website: https://topzmall.com/
Facebook: https://www.facebook.com/topzmallofficial
Instagram: @topzmall

#TopzMallRamadanSale2023 #TopzMall #Ramadan #Ramadan2023 #RamadanSale #RamadanSale2023 #Raya #Ray2023 #HariRaya2023 #SalamAidilfitri #Aidilfitri #RayaHamper #RayaGift #Kurma #Groceries #Homeandliving #Kitchenappliance #MumandBabies #Electronic #Gadgets #Discount #FreeShipping #ShippingVoucher #ExclusiveDeal #Promotion #SpecialOffer #TopzPlus #TopzPlusMember #TopzPlusMemberPrice #TopzPlusMemberExclusive #Vivo #VivoMalaysia #VivoV27 #Dreame #DreameMalaysia #DreameM12



Post a Comment

0 Comments