Find us on Facebook

Carlo Rino Echo Classic Timepieces Pink sesuai untuk wanita yang sukakan aksesori jam tangan yang simple dan tampak eksklusif

Assalamualaikum. Nak raya nie semua nak baru. Beg tangan baru, jam tangan pun mesti baru. Sebagai peminat setia Carlo Rino, untuk raya nie Fiza dapat jam tangan baru. Yang penting warna pink!! Brand mestilah Carlo Rino.


Carlo Rino Echo Classic Timepieces Pink sesuai untuk wanita yang sukakan aksesori jam tangan yang simple dan tampak eksklusif | Jam tangan kulit Carlo Rino Echo Classic Timepieces - Pink nampak anggun dan klasik sangat. Didatangkan dengan refined rose gold casing dan minimalist dial dengan debossed CR motif. Sesuai pakai beraya nanti. Tak besar dan nampak cun betul kat pergelangan Fiza. 


Ciri-ciri Carlo Rino Echo Classic Timepieces Pink : 
Case Size : 25mm
Case Materials & Color : Alloy case , IP plating
Dial Color & Finishing : Dial as picture show
Strap/Band Size : 16mm
Watch Strap Length : 185mm
Strap /Band Materials & Color : Honeysuckle / White / Black Genuine Leather
Water resistance : 3ATM
Movement : Japanese 2035 Quatz Movt. Warranty : 1 Year



Carlo Rino ialah jenama kontemporari yang menampilkan beg tangan dan kasut yang berjiwa muda, bergaya lagi chic. Sebagai salah satu jenama yang paling pesat berkembang, Carlo Rino bersedia untuk membawa persada fesyen ke tahap yang lebih tinggi dengan barisan produknya yang dicipta rapi dari berpunya kelas tersendiri kepada bernada kontemporari; menawarkan pelbagai reka bentuk serta pilihan. 

Koleksi Carlo Rino boleh didapati di www.carlorino.net, juga di butik Carlo Rino, seluruh negara dan gedung beli belah utama. Juga boleh didapati di shopee Carlo Rino Official

#CarloRino #GayaRaya #lifestyleblogger #carlorinoreview #Timepieces #bloggerMY #kbba9 #fizaizawadotcom #carlorinolover  

Post a Comment

1 Comments