Find us on Facebook

SKEYNDOR penjagaan kulit No. 1 di Sepanyol menampilkan set Detox eksklusif, bantu membersihkan serta melembapkan kulit

Assalamualaikum. Alhamdulillah dan syukur masih diberikan umur dan kesihatan yang baik walaupun ada lagi batuk-batuk nie. Mujurlah, ikut nasihat doktor, kurangkan minum ais dan makanan berminyak. Lagipun cuaca tak menentu, hari-hari kena panas hujan. Tak tahan juga badan nie. 

Dalam tak sihat tu, penjagaan wajah tetap Fiza utamakan. Umur pun dah nak jejak 40an, nak kekalkan kulit wajah sentiasa kelihatan muda tak susah dengan skincare Skeyndor. 


SKEYNDOR penjagaan kulit No. 1 di Sepanyol menampilkan set Detox ekslusif, bantu membersihkan serta melembapkan kulit | Dah lama Fiza aim skincare Skeyndor. Rangkaian penjagaan set wajah Skeyndor memang banyak. Tapi untuk kali ini dorang memperkenalkan set Detox Eksklusif (Skeyndor exclusive set of Detox) bagi mereka yang nakkan kulit yang bersih dan sihat. 


Nampak betul-betul ekslusif bila didatangkan dalam bentuk gift box macam nie. Memang tak sabar kita nak pakai tau. Lagipun kalau korang nak tahu Skeyndor ialah jenama penjagaan kulit No. 1 di Sepanyol dan dinilai sebagai lima belas jenama kosmetik profesional terbaik di dunia. Jenama dah ada di lebih 55 negara termasuklah Malaysia.

SKEYNDOR mempunyai pasukan pakar teknikal dan jabatan R+D+I sendiri, yang bekerjasama dengan National Scientific Research Council (CSIC) untuk aplikasi bahan aktif baharu. Jenama ini juga bukan baru yer. SKEYNDOR bermula pada tahun 1966 dengan konsep dan falsafah “Science Creates Beauty”.



Skeyndor exclusive set of Detox terdiri daripada :
  • Expert Cleanse Pro - Urban Micelar Oil
  • Expert Cleanse Pro - Mattifying Foam-In-Gel
  • A set of Uniqure
  • Power Hyaluronic - Intensive Moisturising Emulsion

Skeyndor exclusive set of Detox

Step nak guna pun ada disertakan

Jadi macam mana nak pakai nie. Senang je kalau korang ikut cara yang Fiza tuliskan di bawah. 

Langkah 1 - For removing 

Urban Micelar Oil

Gunakan Expert Cleanse Pro Urban Micelar Oil untuk menanggalkan Make up dan kotoran di wajah terlebih dahulu. Teksturnya berubah menjadi susu apabila dibuang bersama air. Ia juga tidak meninggalkan sisa atau bersinar. 

Langkah 2 - For cleansing

Mattifying Foam-In-Gel

Barulah boleh cuci wajah dengan Expert Cleanse Pro Mattifying Foam-In-Gel.
Buih pembersih nie bantu keluarkan kekotoran, dan minyak berlebihan yang boleh menyumbat liang tanpa mengeringkannya. 

Rasa hilang segala minyak kat muka nie, dan ia juga bantu singkirkan sebum yang berlebihan sambil bantu melindungi flora kulit.

Langkah 3 - After cleansing

A set of Uniqure

A set of Uniqure terdiri daripada Intensive Hydrating Concentrate, Instant lifting concentrate dan Redensifying filling concentrate.

Yang nie botol dia kecil-kecil dan perlu dihabiskan dalam masa 3 hari ikut turutan.

DAY 01
Intensive Hydrating Concentrate (clear)
Intertirst in depth, catas and rebalances

DAY 02
Instant lifting concentrate (yellow)
Firms, fills, brightens and erases the signs of tiredness

DAY 03
Redensifying filling concentrate (white)
Fills and firms, for denser and more vital skin
Nota: Sapukan sekali sehari


Langkah 4 - For Moisturizing

Intensive Moisturising Emulsion

Last sekali, gunakan pelembab Power Hyaluronic Intensive Moisturising Emulsion
100% pelembab ultra dengan 24 jam penghidratan berterusan. Mengurangkan keterlihatan kedutan yang disebabkan oleh dehidrasi.

Langkah 1 hingga 4

Kalau korang ikut step nie, memang korang akan dapat hasilnya. Fiza sendiri pun tak percaya tapi lepas penggunaan pertama pun dah rasa best kat kulit. Fiza guna pun sebab nak kurangkan kulit kusam. Disebabkan Fiza pun jenis kulit kering, memang sesuai sangat set nie dengan kulit Fiza. 


Korang pun kalau nak dapatkan kulit yang cantik dan sihat, should try Skeyndor. Thank you Skeyndor sebab bagi gift set yang bermakna nie. Dah lama nak try akhirnya dapat jugak. 

Jadi untuk korang yang nak dapatkan Skeyndor, boleh layari https://skeyndor.com.my/. Untuk info lanjut boleh check out sosial media dorang.


#skeyndormalaysia #myskeyndor #sciencecreatesbeauty #professionalskincare #professionaltreatment #antiageing #aesthetics #uniqueaesthetics #skincareproducts 

Post a Comment

0 Comments