Caffino kapucino segera pertama di Indonesia yang menggunakan kopi asli dan susu asli

Assalamualaikum. Kopi memang best diminum tak kira waktu. Tambahan pula kopi Caffino dengan rasa kopi asli dari bahan-bahan berkualiti. Caffino adalah kapucino segera pertama di Indonesia yang menggunakan kopi asli dan susu asli.


Caffino kapucino segera pertama di Indonesia yang menggunakan kopi asli dan susu asli Terdapat dalam 3 perisa iaitu iaitu Cappuccino, Cappuccino Mocha dan Cappuccino Hazelnut. Buih tebal buatkan rasa kopi lebih kuat, berlemak, rasa asli dan lembut bila minum.

Setiap 1 pek mengandungi 10 sachet

Buih tebal dan berkrim

Bila Fiza dah rasa ketiga-tiga nie, semuanya sedap. Paling best Cappuccino Hazelnut sebab ada bau-bau kacang tu. Husband Fiza suka yang Mocha. Paling kuat rasa pahit. Tak tahu la lidah penggemar kopi macam mana kan. Dorang nie lagi pahit lagi sedap.

Cappuccino Hazelnut

Cappuccino 

Cappuccino Mocha

Kopi Caffino adalah produk dari Indonesia dan diperakui Halal. Kalau nak beli kat Shopee pun ada. Terbaharu dorang ada Caffino Bold, itu nampak lagi kuat kopinya. Boleh beli sini --> Shopee Caffino

Wassalam. 

Post a Comment

0 Comments