Find us on Facebook

BZU BZU kini dengan mandian dan syampu untuk kanak-kanak yang aktif dan kuat berpeluh

Assalamualaikum. Wanginya anak-anak mama lepas gunakan mandian dan syampu BZU BZU. Produk BZU BZU ada banyak dan mengikut peringkat umur dan baby sehinggalah kita yang dewasa nie nak pakai pun boleh.


BZU BZU kini dengan mandian dan syampu untuk kanak-kanak yang aktif dan kuat berpeluh | Untuk anak Fiza yang 2 orang tu, sesuai untuk mereka gunakan rangkaian produk untuk kanak-kanak berusia 4 hingga 12 tahun. 

Syampu dan Body Wash BZU BZU

Mandian Happy Kids Body Wash sangat sesuai untuk kanak-kanak berumur 3 tahun ke atas. 
Happy Kids Body Wash

Syampu pun ada 2 jenis iaitu Fresh Cooling Kids Shampoo (green) untuk Thaqif dan Silky Soft Kids Shampoo (pink) untuk Huwainaa. Seronok dorang mandi dengan syampu sendiri. 

Fresh Cooling Kids Shampoo

Silky Soft Kids Shampoo

Memandangkan rambut kanak-kanak lebih kepada kegatalan kulit kepala, Fresh Cooling Kids Shampoo sangat sesuai untuk Thaqif yang aktif dan kuat berpeluh. Kulit kepala rasa segar dan sejuk sepanjang hari.

Huwainaa pula kerap alami masalah rambut kusut, jadi untuk senang sikit, masa mandi bagi dia guna Silky Soft Kids Shampoo, Dirumus dengan protein susu terhidrolisis, ia melembapkan, menyuburkan, dan menjadikan rambut lebih mudah diurus sambil menambah kilauan dan tekstur.

Baby Wipes 



Baby Wipes pun ada. Dirumus dengan bahan semulajadi seperti ekstrak okura dan articok, dengan tambahan Vitamin B dan E untuk membentuk lapisan pelindung pada kulit. Ia membersihkan dengan lembut sambil memberikan kelembapan untuk kulit yang lebih lembut dan lembut.

Semua produk BZU BZU bebas 0% Paraben, Alkohol, DEA, MEA, TEA dan Formaldehid.

Makin senang nak ajak anak-anak mandi dengan rangkaian mandian dan syampu BZU BZU. Boleh beli kat --> Shopee BZUBZU Official


#BZUBZUMalaysia #LetYourJoyShine #SafeNaturalEffective
 

Post a Comment

0 Comments