Find us on Facebook

Nak share resipi mudah menggunakan produk Kimball sempena kempen - Kimball Raikan Lebih-lebih

Assalamualaikum. Selamat Hari Raya. Kembali update blog selepas seminggu lebih beraya.  Bulan puasa hari tu pun adalah update sikit-sikit. Untuk story  beraya tiba-tiba nantilah kita update kan. 

Nak bagitahu nie, bulan puasa lepas Fiza telah mendapat invitation untuk join kempen promote produk Kimball yang mana kempen diberi nama Kimball Raikan Lebih-lebih. Eksited dan teruja bila dapat invitation sebab Kimball nie bukan jenama yang calang-calang dalam dunia penyediaan makanan dan masakan.


Nak share resipi mudah menggunakan produk Kimball - Raikan Lebih-lebih | Media kit yang pihak Kimball hantar memang nice sangat. Siap dengan bakul rotan dan di dalamnya mengandungi beberapa produk kimball.

Antaranya ialah : 

1. Kitchen Towel/Placemat With Custom Embroidery
2. Oven Mitt
3. Kitchen Utensils
4. Colander
5. Kitchen Timer
6. Recipe Cards

Core Product
1. Kimball Chili Sauce 500g
2. Kimball Oyster Sauce 225g
3. Kimball Spaghetti Traditional Sauce 350g

Dry Pasta
4. Kimball Spaghetti
5. Kimball Macaroni

Secondary Product
6. Kimbal Tomato Sauce 325g
7. Kimball Tomato Puree 430g

Dua resipi ringkas dan mudah yang Fiza sediakan iaitu Kimball Ayam Percik dan Udang Goreng Cili Assam Kimball, menu yang sesuai disediakan untuk berbuka puasa dan hari raya.


Kimball Ayam Percik





Udang Goreng Cili Assam Kimball





Terkejut suami bila rasa menu berbuka puasa kali nie rasa macam makan kat hotel. Lagi sedap, rasa local dan ini barulah gaya Malaysia.

Mana taknya, sajian sedap sebab guna produk Kimball. Bagi yang mencari idea untuk sajian berbuka puasa hari ini? Meh cuba sajian mudah dengan menggunakan produk kimball je.. 



Dengan Kimball, Fiza boleh masak berbagai resipi yang boleh dikongsi dengan keluarga, jiran dan kawan-kawan. Sajian Puasa dan Raya mesti kena ada Kimball, barulah sedap.

Masak guna Kimball products, kompem menjadi. Tambah je lebih-lebih takpe. Ingat tau, sajian Puasa dan Raya mesti kena ada Kimball. Guna kimball lebih-lebih, boleh la masak lebih-lebih.

Terima kasih Kimball Malaysia atas kepercayaan yang diberikan kepada Fiza dalam menjayakan kempen ini. 

#kimballMalaysia #Raikanlebihlebih #kompemgayamalaysia #kimballMalaysia #Raikanlebihlebih

Post a Comment

1 Comments