Find us on Facebook

Order gas masak online sekitar Lembah Klang di BeliGas.my

Assalamualaikum. Pernah tak korang alami situasi bila masak tiba-tiba gas habis. Tong gas spare pula terlupa nak ganti. Memang kelam kabutlah cari nombor telefon kedai. Itu pun kalau ada yang nak menghantar.



Order gas masak online sekitar Lembah Klang di BeliGas.my | Beli barang online dah selalu kita dengar dan buat. Tapi sekarang nak beli gas masak pun boleh je secara online. Tak perlu susah nak mencari nombor telefon kedai jual gas, dengan gunakan apps sahaja, pembelian gas menjadi mudah dan cepat.


Aplikasi BELI GAS

BeliGas kini menyediakan khidmat pembelian dan juga penghantaran gas masak murah BeliGas berpusat di Seri Kembangan dengan 55 lokasi servis di Lembah Klang. Ini informasi mudah kawasan servis yang mereka sediakan : 

Bandar Kajang, Saujana Impian, Sungai Chua, Jalan Reko, Sungai Jelok, Bandar Teknologi, Sri Jelok, Bukit Mewah, Jalan Bukit, Kajang Utama, Kajang Perdana, Kajang 2, Kajang Prima, Sungai Ramal, Country Heights

Kawasan Mahkota Cheras (Order di App kami disini, atau whatsapp di 019 208 5717)
Bandar Mahkota Cheras, Cheras Perdana, Bandar Sungai Long, Taman Rakan, Desa Budiman, Bandar Hussein Onn, Sutera Pines, Bukit Dukung, Koperasi Cuepacs

Pandan Indah, Pandan Jaya, Pandan Mewah, Maluri, Shamelin, Desa Pandan, Pandan Perdana

Dari Seksyen 1 hingga Seksyen 24 Shah Alam


Penghantaran gas ke rumah dan gas memasak untuk kedai


MUAT TURUN SEKARANG DI GOOGLE PLAY

Aplikasi BeliGas Delivery boleh dimuat turun di Google Play: 

Harga Standard RM26.60 dengan penghantaran ke rumah! Pre Orders sekarang untuk lebih banyak diskaun, dan pesanan segera dibenarkan dengan bayaran tambahan!





Perkhidmatan ini memudahkan dan membantu rakyat Malaysia untuk memesan gas memasak dengan lebih mudah, selamat dan mengikuti dengan harga yang sangat murah!


Untuk info dan pembelian, layari BeliGas.my atau hubungi HQ: 1800-88-2427 (BGAS) 
PUSAT KOMERSIL EQUINE PARK, SERI KEMBANGAN

BeliGas membantu korang untuk membeli gas masak LPG secara murah dan mudah dengan delivery ke pintu premis.

Wassalam.

Post a Comment

2 Comments