Find us on Facebook

Shopping Online di PGMall dengan E-Penjana Shop Malaysia Online

PG Mall Platform e-Dagang No.1 Malaysia yang telah ditubuhkan sejak tahun 2017 dengan konsep ConsuMerchant dan merupakan satu-satunya platform e-Dagang tempatan di Malaysia. Platform membeli belah tempatan PGMall kini mendapat nama di hati pembeli dan penjual di Malaysia. 




Shopping online di PGMall dengan E-Penjana Shop Malaysia Online | PG Mall kini telah menduduki tempat 3 teratas dalam Iprice insight report https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/. Ini membuktikan PGMall kini kian mendapat tempat di hati para pembeli dalam talian dan diyakini kebolehkepercayaannya. Bagi memudahkan pembeli untuk membeli belah secara online, PGMall juga menyediakan perkhidmatan pembayaran melalui kaedah e-wallets dan payment gateway. 


E-Penjana Shop Malaysia Online 





Di bawah Pelan Pemulihan Ekonomi Jangka Pendek (Penjana), PGMall diiktiraf sebagai platform membeli-belah di bawah inisiatif e-Penjana. Ia bertujuan membantu merancakkan perbelanjaan pengguna di Malaysia membeli-belah secara atas talian. 

Bagi menarik lebih ramai pembeli untuk membeli-belah sambil berjimat, pelbagai diskaun hebat ditawarkan buat pembeli. Kempen E-Penjana Shop Malaysia Online telah bermula pada 10 Ogos sehingga 30 September 2020. 

Bagi pembeli baru RM25 off dengan minimum perbelanjaan RM80 manakala bagi pembeli sedia ada, RM20 OFF dengan perbelanjaan minimum adalah RM100. Penghantaran percuma dengan RM8 OFF 

Ada lagi, tawaran 50% OFF exclusive facebook live rebate voucher. Semua ini hanya di PGMall, By Malaysians, to Malaysians. 


Kempen PG Mall on-boarding 

Produk jualan di PGMall juga meningkat setiap hari kerana di sini terdapat ruang buat peniaga dan penjual untuk menjual barangan mereka secara dalam talian. Ini memberi peluang kepada peniaga untuk mengembangkan perniagaan dalam pasaran terbuka. Bagi yang tidak tahu macam mana nak kembangkan perniagaan, inilah tempatnya. 

Dengan inisiatif dan sokongan 1-1 dari pihak PG Mall Merchant Management (MMT), para peniaga antara mendapat banyak faedah dari Kempen PG Mall on-boarding, antaranya: 

- Pendedahan Media Sosial 
- Pengecualian komisen penjualan 
- DISKAUN 50% yuran pendaftaran kedai rasmi 
- Baucar diskaun penghantaran 
- Sokongan promosi FB Live 
- Slot percuma Hot day sale feature product 
- Free Super Shocking Sale 
- Free participation in platform wide campaign 
- Customize store campaigns for official stores 
- PDP Banner design templates 

Pendaftaran adalah percuma dan boleh dibuat di https://pgmall.my/pgmall-seller-register-online

Jadi jangan tunggu lagi. Dapatkan kesemua keistimewaan sempena kempen PGMall E-Penjana Shop Malaysia Online yang akan bermula dari 10 Ogos sehingga 30 September 2020. 





Layari website dan laman sosial PGMall seperti di bawah: 



Post a Comment

11 Comments

  1. Salam, blogwalking here. done follow blog ini. Cam best juga shopping PG mall ni kan kak.:)

    ReplyDelete
  2. Memang berbaloi shopping dekat PG Mall.. Banyak diskaun dan promosi..

    ReplyDelete
  3. Best kan shopping kat PG Mall ni. Banyak diskaun menarik dengan harga barangan yang blh dikatakan murah..

    ReplyDelete
  4. pgmall ni ni meriah sale n contest

    ReplyDelete
  5. Semoga pg mall makin maju jaya dan promo best setiap masa

    ReplyDelete
  6. Menarik.. pgmall mmg ada stgh brg lbh murah dr yg lain

    ReplyDelete